Gå til innhold

IKM tirsdag, når teste??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM tirsdag og lurer på når jeg evt kan få pos gravtest?

Har lite symptomer på grav egentlig, men har vondt/ kjempeøm i den ENE puppen (pleier ikke være øm i puppene før mens). Skal på julebord i morgen og på lørdag og hadde vært så greit å vite med tanke på alkoholinntak. Vet at vi traff på EL denne syklusen, og har et ørlite håp om positiv gravtest, som vanlig...:)

Ser at mange her inne tester med EL test før IKM, hvor sikkert er dette?

Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror lørdag er tidligst du kan teste og stole på svaret..men mange får jo ikke positiv test før de er gått over tiden...ikke lett å si egentlig.ville ihvertfall tatt det forsiktig eller holdt meg unna alkoholen i morgen også teste lørdag og lytte til kroppen din ang graviditet du kjenner den best;)

Skrevet

men igjen så har man jo de som tester positivt flere dager før ikm så det er ikke godt å bli klok på dette her:) uansett lykke til og kos deg så godt du kan på julebord;)

Skrevet

Takk for svar!

Ja er nok litt tidlig og teste, men herlighet så vanskelig det er å vente. Er redd det blir noen lange prøvemnd...Er så utålmodig!! Har lyst på positiv test nå, slik som alle andre her inne, hehe

Skrevet

vi får håpe nissen tenker xtra sterkt på oss i år og gir oss positive tester til jul;) dvs for min del er det litt for sent...nå er neste testing ikke før i januar:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...