(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 jeg har vært supertreg i år og først fått bestilt julekortene i dag. :gulp: er det noen andre som har bestilt fra eurofoto som vet hvor lang tid det tok før de kom i posten? :se håpefull ut: trall.. jaja, det er vel koselig med julekort i romjulen også. hehe.
Minnie Mom Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 De pleier å komme iløpet av noen dager. I år bestilte jeg fra optimalprint og de kom etter 3 dager.
melkekua™ Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Bestilte fra JapanPhoto, og det tok ikke mange dagene. 30,- for 10 stk.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2008 10 stk for 30 kroner? skjønner jeg burde ha kikket litt mer rundt. heheheheh. da satser jeg på at de kommer i helgen og at jeg rekker å få sendt skrytebildene til familie og bekjente. heheheheh.
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Tok ca 5 dager, mener jeg fikk mail da de var sendt...
neekap Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 det tok en stund før jeg fikk de fra eurofoto, ca 10 dager el. noe..
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Jeg må bestille mine i løpet av uka, så det er godt å se at leveringstiden er kort. Det er ikke greit å huske på alt. Jeg har i tillegg hatt litt problemer med å ta pene bilder av en unge som har hatt ansiktet fullt av prikker og plaster hele høsten:(
Tante Gustava Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Jeg venter også på julekortene, bestilte på fotoknudsen for 2 dager siden, og håååper det ikke tar så lang tid Men vær også obs på at Posten sier fristen for å levere inn før jul er 16.des... Så her begynner det å haste gitt
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2008 ja, vet det er 16 desember som er "fristen" for å få det ut til jul. Tipper det går greit å levere de litt senere også da men... Vi får håpe de ikke bruker 10 dager!!! yikes!! flettemette.. haha. jeg skulle egentlig ta bilde av lille og dyra våres, men så fikk jeg det "perfekte" julekortbilde fra foreldredagen i barnehagen. så da slapp jeg det. ;p
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 11. desember 2008 #11 Skrevet 11. desember 2008 Heldig du, det er et såre strev å få tatt julekortbilder. Vi som er så trege i utgangspunktet da, og en sånn stor oppgave;)
tussemor <3 <3 Skrevet 11. desember 2008 #12 Skrevet 11. desember 2008 Jeg leverte bestilling hos fotoknudsen den 4 des. og har ennå ikke fått bildene. Mulig det tar litt lengre tid nå før jul...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. desember 2008 :s nå gjør dere meg nervøse jenter. de skrev de ville sende meg en mail når de var klart til å sendes.. jeg venter allerede og gjorde bestillingen i går. hahaha. får de sikkert lille julaften jeg.. fnis. godt jeg kan legge julekortet til foreldrene mine i postkassa deres uten frimerke, og tante og onkel får kort i hånda på julaften ser det ut som. hahaha.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 11. desember 2008 #14 Skrevet 11. desember 2008 Til dere med dårlig tid: mange fotobutikker leverer helt til julaften(og etterpå også om du er skikkelig treg!). I hvert fall på EliteFoto =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå