Gå til innhold

julekort fra eurofoto..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært supertreg i år og først fått bestilt julekortene i dag. :gulp: er det noen andre som har bestilt fra eurofoto som vet hvor lang tid det tok før de kom i posten? :se håpefull ut:

trall.. jaja, det er vel koselig med julekort i romjulen også. hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De pleier å komme iløpet av noen dager. I år bestilte jeg fra optimalprint og de kom etter 3 dager.

Skrevet

Bestilte fra JapanPhoto, og det tok ikke mange dagene. 30,- for 10 stk.

Skrevet

10 stk for 30 kroner? skjønner jeg burde ha kikket litt mer rundt. heheheheh.

da satser jeg på at de kommer i helgen og at jeg rekker å få sendt skrytebildene til familie og bekjente. heheheheh.

Skrevet

det tok en stund før jeg fikk de fra eurofoto, ca 10 dager el. noe..

Skrevet

Jeg må bestille mine i løpet av uka, så det er godt å se at leveringstiden er kort. Det er ikke greit å huske på alt. Jeg har i tillegg hatt litt problemer med å ta pene bilder av en unge som har hatt ansiktet fullt av prikker og plaster hele høsten:(

Skrevet

Jeg venter også på julekortene, bestilte på fotoknudsen for 2 dager siden, og håååper det ikke tar så lang tid :)

Men vær også obs på at Posten sier fristen for å levere inn før jul er 16.des... Så her begynner det å haste gitt ;)

Skrevet

ja, vet det er 16 desember som er "fristen" for å få det ut til jul. Tipper det går greit å levere de litt senere også da men... Vi får håpe de ikke bruker 10 dager!!! yikes!!

flettemette..

haha. jeg skulle egentlig ta bilde av lille og dyra våres, men så fikk jeg det "perfekte" julekortbilde fra foreldredagen i barnehagen. så da slapp jeg det. ;p

Skrevet

Heldig du, det er et såre strev å få tatt julekortbilder. Vi som er så trege i utgangspunktet da, og en sånn stor oppgave;)

Skrevet

Jeg leverte bestilling hos fotoknudsen den 4 des. og har ennå ikke fått bildene. Mulig det tar litt lengre tid nå før jul...

Skrevet

:s nå gjør dere meg nervøse jenter. de skrev de ville sende meg en mail når de var klart til å sendes.. jeg venter allerede og gjorde bestillingen i går. hahaha. får de sikkert lille julaften jeg.. fnis. godt jeg kan legge julekortet til foreldrene mine i postkassa deres uten frimerke, og tante og onkel får kort i hånda på julaften ser det ut som. hahaha.

Skrevet

Til dere med dårlig tid: mange fotobutikker leverer helt til julaften(og etterpå også om du er skikkelig treg!). I hvert fall på EliteFoto =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...