Candy girrrl Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Jeg kjøpte toppmodellen til Phillips for to å siden. Tror jeg betalte 1200 og noe. Men har kun brukt den 2 ganger kanskje. Selger den for 500 kroner. Ps! Uten tv. Men en av de få uten om nova som har babydel må batterimulihget.
storebror og junibaby=) Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 calling du tenker på? mener sånn en hører hjerterytmen til det ufødte barnet jeg=)
Nattinatta Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 så det er mulighet for å drive begge enhetene med batterier??
Nattinatta Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 det var til candy girrrl jeg tenkte nå altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå