Elin snart mamma til 3 Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er 100% sykemeldt nå pga bekkenet å tusler hjemme om dagen Lurer litt på hva dere andre driver med da. Her går det vekselvis i søvn, tv og rydding/vasking fram til jeg får lønn. Da blir det en runde med julegaveshopping også! Blir sååå gled når postmannen har vært på besøk også da haha reklame har haldri hatt så stor affeksjonsverdi som det har nå!
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 *sover *ser på ellen show hver dag( ER SÅ GØY!!) *sitter å lager mangen planer som jeg glemmer ut fortere enn jeg får tenkt dem ut *vasker litt *er internettslave og sover enda mer hehehe.. begynner å bli gørr kjedelig å være hjemme!! heldigvis er det ikke så lenge til før lille adrian kommer!!
Phu Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er også 100% sykemeldt og kjenner at jeg sliter med å finne på noe som jeg orker/klarer å gjøre om dagene, har masse som jeg har planer om å gjøre, men som jeg ikke klarer å gjøre på egen hånd så sitter her å ser på TV, PCèn og fyrer i peisen. Gleder meg til at maen snart skal slutte jobb slik at jeg kan begynne på middagen (har aldri vert så kjekt å lage middag før) hehe Så skal han ha fri fra 19/12 og 2 uker det skal bli fint. Så håper jeg at de siste ukene kommer til å gå fort for har ikke termin før 22/1
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Tja.. jeg har en på 23 mnd.. så dagene går jo egentlig unna.. helt uffatelig at jeg bare har 25 dager igjen til termin.. førstemann kom når jeg var 37+2... og det tilsvarer førstkommende søndag.. så vi får se om denne snella kommer før eller blir der litt Guttungen er hos dagmamma ca 4 dager i uka..og da sover jeg litt etter jeg har levert han.. rydder litt.. og sitter litt på bim.. gjør klar middagen.. er sammen med venninner.. eller er ute å shopper litt.. men det er som regel de første 14 dagene etter lønn.. for de siste 14 dagene må jeg være sparsommelig for da har jeg brukt for mye! heheh;) Ellers er alt klart til den lille kommer.. alle klærne er vasket.. alt ligger klart i stellekommoden.. rommet er ryddet.. sprinkelsenga er full av julegaver da .. men skal uansett ikke sove der i førsten.. Også venter jeg på bilder jeg har levert til fremkalling.. for skal bruke noen av dagene til å ordne litt i albumet til guttungen;) skriver forresten en liste hva jeg skal gjøre i løpet av uka.. jeg er en skikkelig listeperson.. hihi
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Gått tilbake til 100% sykemelding i dag, etter å ha vært delvis sykemeldt et par mnd nå. Bekkenet krøller litt, og jeg er jo helt vrak i hodet ettersom humørsvingningene er helt ufattelige denne gangen. Kan plutselig begynne å grine av ingenting (og da mener jeg ingenting) og ikke klare å slutte med det første. Slitsomt! ...og passer seg litt dårlig i smile-jobben min (butikk) i tillegg til at det nå er så travelt at jeg ikke kan overlate alle tyngre løft til kolleger. Hva gjør jeg da? Næh, gjør jeg noe? Neida, hehe. Rydder litt, er veeeeeeeldig internettslave, planlegger julegaver (som skal handles på fredag når lønna til mannen kommer). Har frem til nå drevet og stæsjet det nyoppussede rommet til soon-to-be-storesøster, men nå er det ferdig. Neste rom ut er å male over det rosa på kommende lillebrors rom, men det får gubben ta seg av, så får jeg stæsje det senere, kanskje etter han kommer ut? Han blir jo å sove med oss den første tiden likevel ) Og egentlig kjeder jeg meg ganske masse, hehe. Faktisk såpass at jeg spilte på meg krampe i armen (armen faktisk, ikke hånda) på et hjerneløst spill på telefonen min... Går det an? hehe....
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Hei er sykemeldt jeg oxo. For å få tiden til å gå er jeg hjemme ser jeg på tv, sitter på internett, vasker baby tøy,rydder og sover.... Spiser litt og sover, er så trøtt...Men noen ganger får jeg sånne energikick og da vasker jeg huset og gjør det korselig til mannen min kommer hjem fra jobb... Og så lager jeg middag da, så blir mye bra mat fortiden har jo så god tid.. hehehe. Nå er det jo snart jul og nyttår og så kommer lille prinsen, GLEDER MEG!!!!!!!!. Klem
Elin snart mamma til 3 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2008 hahaha glemte det der med å sitte på nettet jeg. Er her inne heeeele tiden for å sjekke hva som er skrevet Enig med at planene ofte er mange, men det stopper seg litt selv med hva man orker/klarer om dagen. Det er blitt oppdaget i allefall at jeg er hjemme her hvor jeg bor. Har Jehovas vitne mennesker som ringer på døren minst en gang hver uke. No offence hvis det er noen som leser dette som er jehova, men akkurat nå er jeg og magen inne i en ego greie å prate religion med noen i døråpningen står ikke på topp 10. Klarer ikke å være uhøflig heller... hjeeelp hva gjør jeg for å avvise??? Hittil så åpner jeg helst ikke opp. Ingen jeg kjenner dukker opp uten å ha hørt først om vi er hjemme.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2008 hahaha du kan ikke bare spille på deg krampe uten å dele hva dette fantastiske spillet heter sånn at vi andre kan prøve det også
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 jeg er i permisjon nå da men har gått 100% sykemeldt siden midten av august.. så er gaanske lei av å trø hjemme.. var deilig i sep/okt, da var typen også sykemeldt,, men nå sitter eg her, hadde termin i går å venter på at riene skal komme tilbake=P ellers vasker eg å lager mat pakker julegaver, tar boblebad, ser tv å er blitt skikkelig internett slave=P
magica fra tryll Skrevet 10. desember 2008 #10 Skrevet 10. desember 2008 Idag er en av fridagene mine, og det er såååå deilig:) Jeg har smårydda litt, kost meg med lunsj foran peisen og tatt meg et varmt bad. Nå skal jeg plukke ut musikk til frigjørende dans jeg skal ha ikveld for ei venninne som driver yoga-kurs og skal ha juleavslutning. Ha en fortsatt fin dag!
Elin snart mamma til 3 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. desember 2008 hva er frigjørende dans a?? noen her som har testet gravidyoga forresten?? lurer litt på hva det går ut på.
mamma til 2 <3 Skrevet 10. desember 2008 #12 Skrevet 10. desember 2008 Venter og venter... gjør samme ting som maaaange over her, sover og steller i huset. Lager mange lister over ting som skal gjøres- men plutselig er de borte... Gjør siste finish på kommende storesøsters rom- blir vel å flytte inn i løpet av helga (hun sier hun skal vente til lillebebisen kommer da) Men synes dagene går umåtelig fort selv om jeg ikke gjør noe "fornuftig" Har 3 uker til terminen, håper bare den lille holder seg inne til da...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. desember 2008 #13 Skrevet 10. desember 2008 Hehe, nei jeg vet ikke om jeg tør si det.... okei da: Jelly pop. Jeg leser jo aldri instruksjonene ferdig så jeg lærte mens jeg spilte og ikke fatter jeg hvordan jeg fikk krampe heller for jeg satt jo bare helt rolig og spilte. Men da jeg skulle legge fra meg tlf så hang jo armen bare å slang etterpå og det er faktisk fortsatt litt vondt *pingle* Snakk om å ikke tåle noe da *fnis*
magica fra tryll Skrevet 10. desember 2008 #14 Skrevet 10. desember 2008 Frigjørende dans/dansemeditasjon er å la kroppen bevege seg etter musikk. Løser opp spenninger, kjenne hvordan kroppen-sinnet-følelsene har det. Er et system på det,-litt langt å forklare her. Må liksom prøves.... Fin måte å være til stede i øyeblikket osv:) Jeg gjør gravidyoga etter en cd da(har gjort endel yoga før). Kjempefint! Anbefales. Fint i forhold til pust,fødsel og også for å holde kroppen og bekkenet i form.
Gjest Tale30 Skrevet 10. desember 2008 #15 Skrevet 10. desember 2008 Jeg begynte i permisjon mandag, og har bakt og ryddet i ett.. Egentlig så syns jeg at ting er litt kjedelig, siden alle jeg kjenner er på jobb osv. Skal få gjort unna et NKS nettkurs som jeg bestilte for en tid tilbake, men som jeg ikke har hatt tid til. Det er beregnet på 3 mnd deltid, så jeg kan anskje klare det på 3 uker fulltid Men det er jo mye å ta tak i her hjemme også da..
birrisj05.02.09 Skrevet 10. desember 2008 #16 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har fri i dag, og fikk ikke sove i natt, så jeg har ikke gjort stort mer enn å sovet på sofaen Og når jeg sover så lenge på dagen, så er jeg SÅ giddeslaus etterpå. Har en pepperkakedeig som skulle vært baka ut i dag, julegaver som skal pakkes inn, klær som skal brettes og vaskes osv... Og her sitter jeg, sukk..
Gjest Tale30 Skrevet 10. desember 2008 #17 Skrevet 10. desember 2008 ... man får liksom litt dårlig samvittighet når man ikke får gjort noe konstruktivt.. Men det er viktig å huske at kroppen trenger hvile nå før fødselen. Dersom dagen går uten at man får gjort noe, så er det sikkert et tegn på at man trenger å slappe av. Jeg ble nesten litt snurt når mannen min hadde tatt oppvasken før han gikk på jobb i dag.. heeeey, hva skal jeg gjøre da?? hehe Neida skal ikke klage over slike ting i alle fall
Collette Skrevet 10. desember 2008 #18 Skrevet 10. desember 2008 Jeg går ut i permisjon den 18.desember, men er 60% sykemeldt, så jeg får endel tid hjemme. Jeg står opp rundt halv sju og spiser litt mat, så legger jeg meg igjen og sover til rundt klokka elleve. Resten av dagen bare pusler jeg litt rundt. Vasker klær, sitter på bim, pakker julegaver, snakker og synger for magen.. Noen ganger blir det også en kaffe med en venninne.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 10. desember 2008 #19 Skrevet 10. desember 2008 hei alle sammen. jeg er også hjemme. har handla litt julegaver i dag, så tar ting litt etter litt.. orker ikke gå så lenge om gangen så jeg skal lage julekalender på nett til besteforeldre og oldefor. veldig greit. hvor langt er dere på vei? jeg er 31 nå..
ungmor09 Skrevet 10. desember 2008 #21 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er også 100% sykemeldt og er i uke 35 tiden hjemme bedriver jeg med å brodere 2 hester faktisk ellers så sitter jeg med pc, tv eller lager middag
Brillefint - Jadda! Skrevet 10. desember 2008 #22 Skrevet 10. desember 2008 - vasker babyklær - bretter babykær (ferdig i dag...) - vasker til jul (en ting av gangen. I dag: gardinene i stua) - baker julekaker - handler julegaver - sløøøøøver foran PC'en - lager julekort Det er HIMMELSK med permisjon! Jeg NYTER å ha fri, og elsker å stå opp uten vekkerklokke:) Er 37+4.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #23 Skrevet 10. desember 2008 ungmor09: brodere hester?? tell me more! Jeg er 29+4 i dag Har holdt på å få flass her i maaange timer assa. Virker som Telenor har hatt en feil for jeg er ikke kommet på nett siden mitt forrige innlegg :S men nå er jo alt oppe å går igjen da
Bic&Bac Skrevet 10. desember 2008 #24 Skrevet 10. desember 2008 Telenor har hatt en feil ja... og jeg syns dagene går altfor fort. Jeg har altfor liten tid til å gjøre INGENTING hehe
Hakkamella Skrevet 11. desember 2008 #25 Skrevet 11. desember 2008 Rydder vasker klær handler mat så jeg har mer enn nok i frysen til de neste ukene gjør nødvendige ærend forbereder ferdigmiddager prøver å få julestemning (ikke vellykket så langt) leker med barnevognen har montert sengen sorterer babyklær ser på tv lager litt ekstra god middag og sånt bestiller gratispakker hehehe surfer på nettet Blir mer og mer hjemmeting å gjøre, for det blir jo bare mer isete og kaldt ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå