Gå til innhold

Vært på ordinær UL i dag..... oooooooooooooooooooooooog....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten gutt i magen!!!!! :)

Har ei jente født august 2007 fra før.

Er så spent på gutt, hadde skikkelig jentefølelse, så dette kan bli ordentlig spennende...har lissom ikke sett med selv som guttemamma, siden vi er fra en skikkelig jentefamile begge 2...hehe, med bare søstre, og foreldre med bare søstre...hehe Gøy med en gutt, første på over 50år på min side av familien!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :-)

Skrevet

Gratulerer:o)

Det er koselig med gutter. Jeg har to, og jeg kommer også fra en "jentefamilie".

Skrevet

Ja, men samtidig melder alle tankene seg...(dum som jeg er) vil jeg bli like glad i en gutt som i jenta mi? Er jeg rar som tenker sånn? Klarer jeg å ta like godt vare på en gutt?

Herregud så teit jeg føler meg som i det hele tatt TENKER tankene...men er det flere som har tenkt sånn?

Skrevet

He he, de tankene hadde jeg også... da jeg fikk vite at jeg hadde jente i magen. Hadde gutt fra før, så var jo omvendt for meg.

Ikke visste jeg hvordan jeg skulle vaske en jente- er jo såååå mye lettere med en gutt! Så liksom på meg selv som en gutte-mamma. Men jaggu meg har jeg ikke verdens nydeligste lille jente på 2 mnd her =)

Skrevet

Så godt å høre at det er flere som tenker sånn, jeg også tenker sånn mtp vaskin, kjærlighet, omsorg osv osv...føler meg nesten mere hjelpesløs nå vettu enn når jeg ventet nr 1...huff!

Gleder meg til han kommer da, nå må vi finne på et navn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...