Gjest amandine Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Med fare for å gjøre mannen i mitt liv forlegen: Han kom til å prompe i sengen her en morgen... Åhh pappa da, sa ungene, og min kjære sa med fjellstø stemme at det var nissen.Og ingen tenkte mer over det før ped leder i bhg lo godt ved henting, han hadde fått høre i samlingstunden at nissen finnes for broremann hadde hørt han prompe i mammas seng... Så bare så dere vet det, nissen finnes! (om enn ikke i min seng)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Haha! Fikk meg en god latter nå. Alt hva de ungene klarer å fortelle!! Best å passe munnen sin litt bedre..... Jaja. Vi setter ut grøt til nissen på låven hver jul vi. For det hadde guttongen hørt om i barnehagen og på Gråtass feirer jul! Så da måttve vi også gjøre det. Så må mamma lure seg ut neste morgen å fjerne grøten så ikke guttongen finner ut at det er bare tull! For nissen har nok desverre flyttet fra vår låve. Er vel for lite høy å ligge i der tenker jeg. Han spiser iallefall ike opp grøten sin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå