★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 har hatt masse mens murringer denne pp siden dag 20 i sykl så trodde virkelig det var noe denne gang..venter ikm på lørdag 13 men tanta kom plutselg overraskende på meg igår!?skikkelig vondt i magen både igår og idag:( så da er vel sykl min helt ute å kjøre igjen da?nå som den har vært stabil på 28 dgr i ett halvt år nesten...noen som har opplevd noe lignende eller har noen kloke ord ang dette?er så lei nå.. skal begyne på min siste perg kur på fredag.....
Meg og gutten min :) Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Eg hadde 5 måneder med 28 dagers syklus etter pille slutt. Men så kom ikke TR, tok akupunktur etter 10 dager og da kom ho på kvelden. Og måneden etter var eg gravid:D
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 å så flott da!! skule ønnke jeg kunne få si det samme.....har enkt på akup men vet ikke om noen i bergen som spesialiserer seg på "vårt" tema for å si det sånn:) eller gikk du bare til helt vanlig aku og fikk nåler alle veier?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2008 enkt og ønnke hehehe..tenkt og ønske:):)så så dumt ut hehe..blir så ivrig innpå her..
Ms Fixi Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 hei... ikke for og "bryte" inn i samtalen men det er en akupunktør i åsane som har hjulpet veldig mange med og bli gravid! tror hun holder til der som elkjøp er! karina heter hun...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2008 hei hei:) du bryter ikke inn vettu:) her snakker jo alle med alle:) og tusen takk for oppysningen ang akupunktur!!!har du prøvd henne eller kjenner noen som har prøvd?
*Nelly* Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 hei hei... ser du går på pergo,når jeg gikk på min første runde med pergo så kom mensen veldig overaskende tidlig, på dag 25. pleier og ligge i hvertfall på 29 dager pluss pluss...kansje det er pergo som gjør det. jeg venter på mensen, og håper egentlig den kommer like tidlig denne gangen,hvis det ikke er spire da.. for da blir det dobbel pergo. godt og sette i gang.. du da.. dobbel, enkel kur? hatt pausemnd nå? samboern gleder seg ikke, for hormonene gjør at jeg blir helt gæern!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2008 hei på deg:) skulle gentlig ha min andre enkle kur den pp som gikk nå men orket ikke pga bivirkningene så har da ikke tatt pergo på tre mnd blir det vel?den mnd jeg gikk på pergo og pausemnd så kom den på dag 28 som vanlig og eggl som vanlog på dag 14....virker pergo inn nå da tror du?blir sprø av dette:( var ikke langt mellom himmel og helvete følelsesmessig på pergo og vondt i hodet!uff:( men denne mnd skal jeg ta siste kur og håpe det er verdt det denne gang...hvor mange kurer har du fått?jeg får bare to enkle...ser mange får doble og triple både med og uten pausemnd....?
*Nelly* Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 jeg har fått en enkel, som jeg har gått på. er på pause mnd nå, og fått en dobbel som jeg begynner på når mensen kommer. og etter det vet jeg ikke hva som skjer....jeg har ikke fått noe oppfølging av gyn i forhold til å sjekke om man har hatt el i det hele tatt...synes det er litt rart, med tanke på de som har fått advarsel at de ikke skal ha sex fordi at det er så mange egg klare,og de kan få tvilling/trilling osv. her har det også vært veldig mye hodepine, og kvalme/brekninger. og det at jeg blir ei skikkelig dritt kjærring,og som du sier ikke langt unna himmel og helvete følelses messig. får du oppfølging av gyn.. vet du hva veien videre blir hvis det ikke klaffer etter siste pergokuren din?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2008 jeg får ikke noe oppfølging når det gjelder å sjekke eggene har bare fått påvist at jeg har eggløsning får pergo for å gi det ett puff liksom pga at egglederene mine var tette men fikk åpnet den ene100% men ikke sikkert at de funker som de skal pga at jeg har hatt egleder betennlse en gang:( så dvs at jeg kan bli befruktet men eggl klarer ikke skyve egget ditt det skal om jeg har fprstått det riktig...akkurat det er ikke påvist men mulighet for det var stor sa gyn:( så da var prøverør neste om vi ikke klarte det på pergo....bruker el tester men denne mnd tenkte jeg droppe de og bare ha sex annen hver dag hele mnd;) kommer vel til å gå som en geit tilslutt:)
*Nelly* Skrevet 10. desember 2008 #11 Skrevet 10. desember 2008 haha.. geit ja... Tar el tester jeg også, men har aldrig testet positivt på de, og nå er det tomt og ikke gidder jeg bestille flere. så det blir vel annenhver dag her også. ettersom jeg ikke vet når el er så blir det vel å begynne fra dag 8-9 og ut til dag 19-20. i forrige mnd ble det mye plikt sex og vi var egentlig lei allt. tenker jeg kontakter gyn da jeg er ferdig med pergo kuren jeg, så får jeg sikkert litt mere oppfølging da, med tanke på utredning. Nei ,vi får bare sexe oss i hjel annenhver dag, og gå som geiter et par uker. hva man ikke gjør. lykke til, håper det klaffer for oss på denne neste pergo kuren!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå