Gå til innhold

Hvordan er deres sambo med magen ? kosing ect,,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir forbanna på sambo. han rører ALDRI magen med mindre jeg ber han om det. tror ikke han EN gang har tatt på magen av eget initiativ.. virker jo som han er livredd den.. grr... virker jo ikke som han bryr seg om den i det hele tatt.. men han spør jo hvordan det går å sånnt, men alikevel, så vil jeg at han skal kose, og ta del i den på en måte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det som regel når jeg sier at det er mye aktivitet - han koser ikke uppfordret egentlig. Har vel skjedd èn gang at han har strøket over den. Koste nok mer med den forrige svangerskap men likevel ikke mer enn 2-4 ganger tror jeg.

Det er jo mer freaky for dem enn for oss som kjenner på magen dagen lang og mer har et forhold til det, så om han ikke vil (eller tør han ikke?) så ville ikke jeg tvunget ham. Det blir tidsnok virkelighetsnært for dem, om det så er først når babyen er ute :o)

Men det viktigste er jo å snakke om det, som sagt så kan det jo være han ikke tør heller - vi damer kan jo være så hårsåre på de rareste ting :o)

Skrevet

Min sambo lytter og stryker ofte på magen :)

Skrevet

Jeg var også ganske opptatt av at mannen min ikke tok så masse på magen min første gangen jeg var gravid. Hadde trodd han skulle "kaste" seg over den ved enhver anledning, men der tok jeg grundig feil. Denne gangen koser han heller ikke mye med magen, og han sier han synes det er litt underlig å kjenne gutten røre seg inni der..:) Men han viser at han bryr seg på mange andre måter, han gjør f.eks alt av husarbeid her hjemme. Han er også en super pappa for jenta vår..:)

Skrevet

åå, dere er så heldige som har samboer som gjør husarbeid.. min er flink til å male, å snekkre og sånnt, men når det kommer til å legge skittentøy i kurven, eller å slå på en vaskemaskin, ikke pokker.. men nå jobber han sent 3 ganger i uka, og 2 dagvakter, pluss en masse trening (spiller på a-lag i fotball) (og 2. div innebandy) så jeg er hjemme alene fra mandag til fredags ettermiddag med en på 6 og snart 2.. sambo er bare hjemme og sover og sånn,... er litt tungt, å han viser ikke mye forståelse da han kommer hjem og "klager" på at jeg ikke har rydda og sånn.. skjønner han ikke at det er tungt å være alene med 2 barn, når di har lagt seg, så er jeg som oftest så sliten at jeg havner på sofen med en diiger sjokolade, eller en pose klementiner..

Skrevet

At du orker ?!?

Høres jo perfekt ut for samboeren din da. Han bor på hotell eller kanskje man skulle si at han lever slik mange tenåringer gjør: får det meste servert hjemme og kan prioritere egne interesser.

Skrevet

Med tre eldre søstre var min heldigvis "ferdig oppdratt" da jeg møtte ham...:)

Skrevet

Lite med det ja.. Selv når jeg roper i begeistring at hele magen snur seg opp/ned så er det bare såvidt han ser bort på i nøyaktig to sekunder (og da skjer det jo aldri noe akkurat i det øyeblikket han ser).. Kjipt!!

Skrevet

Signerer mooch på denne - hadde absolutt tatt en alvorsprat med den mannen. Heldigvis har min skjønt at han ikke kan leve like aktivt utenfor husets 4 vegger etter vi fikk barn, så han tar sin halvpart uten å klage så altfor mye, hehe.

Skrevet

Min sambo og kommende far, tar på magen på eget initiativ veldig ofte:) Stryker på og snakker med magen. Nå når vi har lagt oss på kvelden ahr vi begynt å synge til mini i magen også. Der han deltar flittig:)

Skjønner her at jeg er heldig som har en sambo som stiller opp og viser intr for livet i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...