*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Hehe, maks 300 innlegg kunne man ha i tråden. Så nå må vi lage ny! Hehe! Akela81 kaller hu seg:o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Hahaha, da fant vi ut av det;) Om ikke lenge så har vi nok en full tråd igjen:P Hva driver du med da? Supert, da kan jeg vise det til M etterpå
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Hehe:o) Har pakket. Skal til Kragerø igjen idag og hjelpe venninna mi. Hu begynner å bli syk og gubben hennes skal være borte torsdag til fredag. Så jeg skal få være litt mamma. Hehe:o) Det kan du da:o) Du gjør da?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2008 http://siljemerethe.blogspot.com/ oppdatert den:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Sååå heldig du er!!! Er du hos henne nå? Får prøvd deg skikkelig som mamma du nå Hva skal du i helgen da?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2008 Jepp det er jeg. Være her til fredag:o) Får det nå ja, koser meg masse:o) Aner ikke enda.. Du da?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Heeeldige deg!!!! Formen er helt elendig, så hvis det ikke kommer seg, så blir det vel en antibiotikakur og ligge rett ut på sofaen i helgen. Men hvis jeg blir bedre, så skal jeg på julebord hos en kamerat på lørdag:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2008 Jepp, jeg er så heldig så. Hehe.. Uff da, håpe du er frisk før jul da snuppa mi;o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Tusen takk snuppa mi! Er jeg ikke bra igjen i løpet av helgen, så blir det en antibiotikakur. Har du det fint som "mamma"? I dag fikk jeg superpositiv EL-test, så nå satser jeg på at det blir positiv test på julaften, hehe. Hvordan går det med syklusen din? Enda ikke fått TR?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har det fint som "mamma" ja:) Hehe. Koser meg masse. Håpe det klaffer nå da.. Den er fortsatt bare kluss, har ikke fått mensen nei. Hehe.. Idag skal jeg ut å kjøpe ferdig julegavenen:) Du skal idag da?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. desember 2008 #11 Skrevet 12. desember 2008 Så bra du koser deg! Skal du ikke til legen i dag? Så flink du er. Tror jeg bare skal være hjemme og slappe av og skrive oppgave:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. desember 2008 Skal til legen på onsdag:) Sende julegaven deres i morra:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå