AMS33 Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Hei Jeg skal til kontroll i morra. Og da skal jeg kreve å få satt igang fødselen. Jeg orker ikke mere nå.... Jeg har slitt hele svangerskaper med vondt bekken og kynnere. Nå har jeg fått begynnende svangerskapsforgiftning og ligger bare i senga mi, og ikke orker jeg å gjøre noen ting. Gjør jeg noe er jeg dødsliten bare etter et par minutter. Jeg bare gråter og gråter. Sover lite og kasteropp pga magesyre. De siste dagene har jeg hatt kraftige kynnere ... men det blir ikke nie mere ut av dem. Håper på å få hjelp nå. Er på randen av et samenbrudd. Er jeg dum som forlanger dette? Eller syns dere at jeg bare får holde ut til ting starter av seg selv? Noen som har det som meg? Dette er barn nummer tre og jeg har 3 uker til termin. Hodet har vært "festet " i fire uker nå og jeg er bare klar for å få barnet mitt ut. Håper noen har tid til å svare....
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Har tid til å svare, men ikke noe godt svar til deg... Legg det frem for jm/ lege hvor mye dette går utover livskvaliteten din...
sheila Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Synes ikke du er dum i det hele tatt.. Det er din kropp og du kjenner dette best selv. Synes virkelig de skal ta hensyn hva du ønsker. Ønsker deg masse lykke til!
AMS33 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2008 Takk for posetive tilbakemeldinger..... Hadde trodd jeg skulle få litt kjeft jeg.....
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 er vel bare å si det som det er=) å håpe på det beste=) meen trodde ikke man kunne kreve igangsetting jeg? for da vil jeg sutre å hulke litt på kontroll hos jm i morgen, er -1 nå da så ikke lenge over, men vil ikke ligge på sykehuset på jul.. ='(
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Nei vet du hva, kjeft er det siste du trenger!. Håper du har en forståelsesfull lege/jordmor som ser at dette ikke går lenger. De må jo ta litt hensyn til deg også, og ungen er jo "ferdig" utvikla. Lykke til!
AMS33 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2008 Jepp...jeg prøvde å ringe til føden men der blei jeg blankt avvist.... mannen min som ringte fordi han var bekymra.... men jeg håper jo at jeg møter forståelse. Har hatt mase rier i dag og det gjør det jo ikke bedre da. Tror at nå er det endelig noe på gang ...men nei....... Jeg er også så heldig at jeg er barne fri fra torsdag til søndag også... Håper på det beste i morra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå