Gå til innhold

Bomtur til sykehuset i natt..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja... det ble mange tester og lang ventetid på sykehuset, riene stoppet opp. Og da var vi hjemme igjen.

Jeg føler meg snytt, og litt flau, og som jeg ikke klarte å "prestere".

Rar følelse, for det er jo ikke noens skyld.. men føler likevel en slags prestasjonsangst likevel. I dag er jeg på overtid dag 3.

Men siden sykehuset sa jeg sleit meg ut med stress og angst, så får jeg legge fødselen på hylla, lage julekaker, og holde meg opptatt med andre ting. Ut skal hun jo en dag uansett.

Ville bare si fra her inne, siden jeg fortalte så mange at ting var i gang:)

Lykke til alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så kjedelig å høre! Har 2 sånne opplevelser bak meg jeg også, ene gangen tok gubben fri fra jobben og altslags - litt flau da jeg også.

...Så får vi bare håpe at riene du hadde i natt og morges likevel har gjort en del av jobben så det går litt lettere når du endelig kommer i gang!

Lykke til :o)

Skrevet

man får en jævla skyldfølelse ja, når man setter igang "falske forhåpninger" har skjedd 2 ganger her.. er jo nesten som man ikke tørr å si fra til noen når man får rier..

Skrevet

Hehe,-minner meg litt om da jeg gikk 17 dager over med jenta mi. Hadde bare opplevd en fødsel som ble satt igang(tvillinger), så var veldig usikker på hvordan det føltes når det startet av seg selv. Trodde vel jag skulle føde i 4uker! Masse kynnere,og også en bomtur til sykehuset. Der fikk jeg så dårlig følelse av de som skulle hjelpe meg,-sto og krangla om hva de skulle gjøre med meg, at jeg ba mannen ta baggen for jeg skulle hjem igjen. To dager etter var det virkelig, men da trodde ikke mannen på meg lenger, ba meg å legge meg og sove og ikke plage han. Lureri hele greiene mente han... Men fødselen ble fin, og alt gikk bra!! Jenta er nå 12 år:)

Skrevet

samme her.. vil liksom ikke si fra, for å "jinxe" det.. hehe. syns det er fælt å ringe jordmor å "plage" ho åsså blir det ikke noe av. å si fra til venner og kjendte gjør det jo bare værre.. da maser de så fælt=P hatt sånn et par kvelder/dager/netter nå. der eg sitter med rier, men etter en god stund er de over.. sitter da igjen med skuffelse og dårlig samvittighet..

Skrevet

hei

Synd det ikke ble noe i natt da og skjønner at du er lei når du går på overtid. sikkert ei lita terge frøken som ligger der inne og aper litt med mamman sin..hehe..

Håper hun kommer snart da..:) Morsomt at du holder oss oppdatert..:)

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...