Gå til innhold

Hehe, førstegangsgravide er jo litt søte da :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner i hvertfall med de må være det.

I en tråd på BiM spør en om andre bærer tungt. Mange svarer at joda, de bærer jo på 2 åringen sin osv. Så kommer det:

"Hvorfor bærer du på en 2 åring?"

med påfølgende svar/backup fra en annen under:

"Ja, for de kan jo gå selv...!"

Sitter fortsatt og småhumrer over denne jeg, hehe... Ikke for å være slem eller noe sånt, men minnes jo selv tiden som navi førstegangs og mine tanker rundt dette å ha barn. Ja hvorfor bære på en 2 åring? *humre*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, måtte flire av den jeg også :oD

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe :) Søtt :o) Stadig jeg bærer på 4åringen min og, selvom hun strengt talt kan gå sjøl..

Skrevet

Hehe, søte ja :)

Deilig å være lykkelig uvitende om hva som er i vente :)

Skrevet

Jepp ;-)

Bærer nå 4 åringen min innimellom også jeg da, når han har sovnet i bilen og sånt. Dvs, ikke akkurat nå siden jeg har litt blødninger, men sånn til vanlig.

Skrevet

Litt samme fliringa jeg hadde da jeg så Jordmødrene i går, da de snakket om ei som nettopp hadde ringt inn og bannet så voldsomt og jordmødrene sa i kor "det gjør så j*vla VONDT". Må jo være tidenes vanligste kommentar blant fødende, hehe. Og hun andre som snakket om alle de som sier "det går ikke, h*n kommer aldri til å komme ut". Som om noen babyer har blitt igjen der inne, som hun sa :o)

Skrevet

..hvorfor må jeg innimellom bære på en 3åring? Han kan jo gå selv!

Må ta meg selv litt i nakken altså!

Skrevet

he, he...men det er jammen stor forskjell på hvor mye en bærer store barn også da. Min nevø går knapt på beina om mora er i nærheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...