Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Er det vanlig å få gave fra foreldrene til jul? Jeg vet, dumt spørsmål, men klarer ikke bli enig med eg selv om jeg skal gi gave eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 det e veldig forskjellig=) nån gir masse greier og mange gir ingenting. det e ingenting som heite at man ska gi gave t barnehagen. eg har jobba i bhg i 8 år og eg forvente ingenting i fra foreldran i jula. eg syns dem har nok å tenke på om den ikkje ska renne ut etter gave t bhg i julestria. men de vi får hos e det sykt koseli da. det blir sett utrulig stor pris på. så du må berre kjenne skjøl om du har lyst t å gi nå.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Hei. Takk for svar.. Jeg setter stor pris på de som jobber i barnehagen, de gjør en fabelaktig jobb. Tror jeg vil gi dem noe for å vise min takknemlighet..forslag???
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Får vel av ca. halvparten. Har allerede fått en gave av den ene gutten på avd.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Det er ikke normalt at alle gir.. men det er jo noen som gjør det da, og det er kjempekoselig.. vi fikk en gang jeg jobba i en barnehage, og jeg ble SÅ overraska.. koselig Men det er ingen som forventer sånt..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Spørs jo prisklasse.. men er jo fint å gi noe man enten kan spise, omså bare sjokoladehjerter.. det viser jo at en setter pris på dem.. Eller noe til egenpleie kanskje? Fotkrem eller noe
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 hva fikk dere da? var ikke det litt tidlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå