UpsyDaisy Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Er det bare meg som pynter kun for familiens skyld? Vi skal jo nesten ikke være hjemme i julen likevel, og venter ikke noe besøk. For meg hadde det vært nydelig å slippe hele pyntingen.
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Signerer!!! Skal ikke være hjemme og barna ser jeg siste gang på søndag og etterpå ser jeg dem ikke på to uker!! *tragisk* Hadde det ikke vært for at de er her nå hadde jeg droppa hele julepynten! (
*bolla pinnsvin* Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Vi skal være borte hele jula og min pynting begrenser seg nå til noen juleblomster og lys i vinduet + adventsstaken. Det får holde.
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Elsker å pynte til jul! Det er hyggelig med julelys, nisser og annet tullball. Men vi skal jo også feire jula hjemme, vi skal ha gjester både julaften og 1. dag, og i tillegg skal jeg og jentene være masse alene hjemme i jula:)
Minnie Mom Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Jeg elsker å pynte til jul! Men fordi vi også skal være borte fra julaften og hele romjula, så pynter vi litt tidlig. Har hatt julestjerne, amaryllis og juleserivetter et par uker allerede. Juletre kjøpes inn og pyntes i neste uke, så vi får glede av jula hjemme også.. )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 skulle jeg vært borte ville jeg gjort som minnie mom sa, og skulle ungene vært borte i jula mens jeg var hjemme ville jeg iallefall gjort det. pyntet tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå