Gå til innhold

Jeg hater å pynte til jul!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som pynter kun for familiens skyld? Vi skal jo nesten ikke være hjemme i julen likevel, og venter ikke noe besøk. For meg hadde det vært nydelig å slippe hele pyntingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer!!! Skal ikke være hjemme og barna ser jeg siste gang på søndag og etterpå ser jeg dem ikke på to uker!! *tragisk*

Hadde det ikke vært for at de er her nå hadde jeg droppa hele julepynten! :o(

Skrevet

Vi skal være borte hele jula og min pynting begrenser seg nå til noen juleblomster og lys i vinduet + adventsstaken. Det får holde.

Skrevet

Elsker å pynte til jul!

Det er hyggelig med julelys, nisser og annet tullball.

Men vi skal jo også feire jula hjemme, vi skal ha gjester både julaften og 1. dag, og i tillegg skal jeg og jentene være masse alene hjemme i jula:)

Skrevet

Jeg elsker å pynte til jul! Men fordi vi også skal være borte fra julaften og hele romjula, så pynter vi litt tidlig. Har hatt julestjerne, amaryllis og juleserivetter et par uker allerede. Juletre kjøpes inn og pyntes i neste uke, så vi får glede av jula hjemme også.. :o)

Skrevet

skulle jeg vært borte ville jeg gjort som minnie mom sa, og skulle ungene vært borte i jula mens jeg var hjemme ville jeg iallefall gjort det. pyntet tidlig. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...