Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh blir så irritert, nå kjøpte vi sko til snuppe for 700 på barnashus her i vår, og tenkte at nå kom hun ikke til å fryse på bena, men jo da i hele vinter har hun klaget på at hun er kaldt på bena. Vi har hatt ullsokker og alt i det, men nei da ikke noe hjelper. Så nå må jeg ut igjen å kjøpe henne vintersko.

Er det noen som har noen forslag til meg hva jeg kan kjøpe, hun er forresten 3,5 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de i goretex dem du alt har kjøpt til henne? Isåfall må du kutte ut ullsokken hvis den er i ren ull, den gjør henne kaldere enn nødvendig. Må helst være sokker med ullblanding bare, ala Ulvang.

Skrevet

Gutten min har Viking gore-tex , ifølge han selv er det de beste skoene i hele verden.. og jeg er også veldig fornøyd med dem. Han er 4.

Skrevet

ja det er det, har prøvd uten sokker, med sokker, ulvang, fleecesokker ja det meste. Men de er rett og slett for kalde:(

Har hørt mye bra om de viking skoene så har tenkt litt på de, også de sorell skoene, er det det de heter?:)

Skrevet

Jenta mi har ecco goretex,hun er 6 år,alltid brukt det..

Poden er 3,5 år og har brukt det han også,men i år har han viking gore tex..Er kjempe fornøyd med begge de typene..Aldri vært kald noen av de..

Skrevet

vi har sorel, det er 20 minusgrader utenfor døra her nå og lille går i utebarnehage. hun har ikke klaget over kalde føtter en gang. ikke i hele fjor og ikke så langt i år.

Skrevet

Lillefjert har også sorel. Er god og varm på beina, bruker ikke ekstra sokker oppi heller.

Skrevet

kansje vi skal gå for de sorell skoene da:) Likte egentlig de best:)

Skrevet

Disse sorell skoene-er det støvletter som ser litt spes ut og det står foran på de sorell???

Hva er prisen på de og hvr får man kjøpt de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...