Gå til innhold

Hvordan kjennes kynnere ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei=)

Dere som har hatt kynnere, hvordan kjennes det ut? Har ikke hatt noen enda jeg, og hvis jeg har så har jeg i så fall ikke merka det eller ikke visst hva det var. Er i uke 28, så burde vel egentlig ha hatt det jeg å? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle som har det, men det er vel forholdsvis vanlig trodde jeg.

Hos meg så blir jo magen selvsagt hard, og jeg får en litt underlig følelse i magen, litt sånn som når babyen glir over i en annen stilling uten å sparke liksom. Og så blir pusten min litt rar, og så kjenner jeg veldig godt press i blæra nå som jeg begynner å få stor mage. Litt vanskelig å beskrive. Noen ganger gjør det det vanskelig å gå, så da ser det _virkelig_ ut som jeg må tisse, hehe...

Skrevet

Når man har en kynner spenner livmoren seg og blir helt hard. Du kjenner det veldig godt dersom du trykker litt på magen din. Det er ikke vondt, men kan være slitsomt dersom det blir mange av dem..:)

Er mange, spesielt 1.gangsfødende, som ikke merker noe til kynnerne sine. Men som regel får man noen når man nærmer seg slutten..:)

Skrevet

Her blir magen steinhard og jeg synest det er veldig ubehagelig. Noen av mine kynnere er og vonde, som rier.

De trener livmoren javel, men jeg kunne meget vel vært spart for dem jeg.

Jo.. og så blir de værre om du reiser deg, i alle fall gjør mine det!

Skrevet

Okei, da vet jeg i hvertfall hva jeg skal kjenne etter =) Tusen takk for svarene =)

Skrevet

Det kjennes ut som om du strammer alle magemuskler og muskler rundt og holder de, så plutselig slipper de igjen. Alt blir hardt og stivt og rart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...