Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 HAHA..Hun er 28 år Snakker om hun fra Bonderomantikk
Grillet kylling Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Hadde sikkert funnet et par feil på deg også HI, om du hadde vist deg på tv;)
Bøllefrød Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 lykke til med å finne noen med så store (ekte) pupper som ikke henger a. har ingen ting med alder å gjøre det har med tyngden. nesten umulig å ha så store og ikke hengete så lenge du ikke har silikon. å hva så om hun har det egentlig ? kjempe søt og sjarmerende jente spør du meg =)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 hjelpe meg. spiller det noen rolle? få deg et liv....
Slalotte Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Å det har ikke du eller HI? Jeg er 21 år og kan si jeg har litt henge pupper!! Så det så.. Man må egentlig være litt dum hvis man tror at en som (helt sikkert) bruker Dobbel D i cupstr har pupper som står rett fram og høyt opp
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 Haha idiot. Jeg er 20 jeg, og bruker 85C. Og tro meg, de står ikkee framover.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 Som de aller fleste vet, så har de som henger ut/baksnakker andre dårlig selvtillit selv. Så det er svært synd at du som henger ut andre med navn! Synes du skal sitte deg ned å gjøre noe med det selv og ditt liv istedet for å henge ut andre på den måten. Jeg fatter bare ikke hvorfor du orker å bruke tid av ditt liv på å kommentere at hun har hengepupper, det er hun nok fullt klar over at hun har. Så ja, jeg har ikke annet råd enn å fortelle deg at du må skaffe deg et liv. Iallefall bruke tiden din annerledes! HERREGUD!!!! Er det rart jeg er her inne mindre og mindre?!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #10 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er 30 år, bruker 85c også, men mine henger IKKE:) Veldig fornøyd med dem:)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #11 Skrevet 10. desember 2008 Gratulerer da!!! Godt jobba! Det skulle vært forbudt å legge ut slike tråder når det inneholder navn.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #12 Skrevet 10. desember 2008 Vi snakker da om kvasikjendiser her. Pr- kåte folk som gjør alt for å komme på tv. Synes du det er ille om Posh Beckham og Britney blir omtalt på negativt vis også, eller gjelder det bare å- kjendiser (de fortjener ikke å komme helt opp på b- nivå). Hilsen 85c som ikke henger. Jeg er heller ikke hi, om noen skulle tro det.
Bøllefrød Skrevet 10. desember 2008 #13 Skrevet 10. desember 2008 hun er vel strengtatt på tv fordi hun vil finne seg en kjæreste. ALLE som er på tv er ikke pr-kåte. dessuten hva skulle du sett på på tv vist ingen hadde villet vært der ? helt latterlig å diskutere at en har henge pupper, lurer på om jeg skal slutte å være på disse sidene. føles som å komme rett inn på jente doen på ungdomskolen igjenn
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #14 Skrevet 10. desember 2008 Det samme følte jeg da jeg leste innlegget ditt.
Bøllefrød Skrevet 10. desember 2008 #15 Skrevet 10. desember 2008 nå er ikke jeg så veldig gammel heller, så det er ikke så rart =P poenget er at gjennomsnitte her inne er på alder til morra mi, kan bare ikke fatte at så voksene mennesker sitter sånn som dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå