La Perla Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har annonsert i hytt og pine at jeg tenker å ha juleverksted med vennes og venners barn før jul. Nå har gutten min kanskje fått vannkopper....Så da blir dte vel til at jeg avlyser. Eller hadde dere hatt det likevel, så fikk de som har hatt det og de som vil ha det komme?
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Dersom han er i god form ville jeg hat det, MEN så klart ringt alle og sagt i fra om at dere har vannkopper i hus slik at de som ikke vil bli smittet (ha barna mittet) kan få mulighet til å holde seg unna.
lystige lerke Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Hvis han er i god form så. Men jeg ville så klart ha ringt til alle inviterte og fortalt at han har vannkopper (for blir noen smittet nå, så bryter det ut om fjorten dager....).
La Perla Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2008 Ja, jeg tror jeg gjør det da, hvis han fortsatt er i fin form til helgen. Takk for svar.
hamsterpia Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Enig med Alva. Se an formen til gutten din, og informer de som er bedt.
erteposen + 4 Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Det er jo litt kjipt å få vannkopper i jula på en måte, men jeg hadde gjerne kommet selv om gutten din er syk. Du kan jo høre hvor mange som vil komme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå