Gå til innhold

Flere som er i uke 7 her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler meg oppblåst,kvalm og så vannvittig trøtt.og i tillegg et humør som går i berg og dalbaene!!ser ikke frem til de neste ukene for regner med dette ikke bedrer seg med det første :(Flere som sliter med det samme???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann jeg er 7+0 i dag. Jeg strever med kvalme 24 timer i døgnet, i tillegg til humørsvingninger. Jeg kan ikke huske at det var så ille i første svangerskap, men det mener mannen min og at jeg bare har glemt det, he he he

Skrevet

ja,det er nettopp slike ting de er gode til å huske:)når vi er sure og vrange...men de skulle fått opplevd.da hadde det ikke blitt født unger til verden så er vel en mening med at vi må gjennom det.hehe..!når har du termin?jeg er vel 7 pluss 2 idag og har termin 4 august.kan ikke huske at jeg med noen av de andre har vært såå trøtt og kvalm såå tidlig.men merker det vel ekstra godt nå i julekjøret og med 2 unger til som skal ha min oppmerksomhet!

Skrevet

Jeg har termin 31.07. Ja denne gangen er det jo en annen liten der en skal ta seg av i tillegg, ikke bare å slenge seg ned på sofaen selv om en har aldri så lyst og behov for det. Jeg har en flott mann som hjelper til mye da, det er godt.

Skrevet

Jeg er 7+4. Og har utrolig nok nesten ingen plager. Har jo fortsatt disse ømme brystene og er ofte trøtt og sliten.

Men ingen kvalme ennå *bank i bordet*

Har termin 27 juli :)

Skrevet

Jeg er 7+5 idag, føler meg oppblåst som bare det, er trøtt, sliten, vondt i hodet, kvalmen gir seg aldri, er en drøm å g gravid, hehe. Man takler det bedre når man vet det er derfor tror jeg. Jeg gjør iallefall det:p Har alltid hatt litt ømme bryster, men nå kan jeg ikke gå med bh mer enn 5 min av gangen, rart hvordan kroppen forandrer seg gjennom en graviditet, kvinnekroppen er jo beregnet på å gå gravid. Håper bare det gir seg litt etter dette første trimesteret. Har termin 27 juli så er en stund enda:)

Skrevet

Hei dipsy.. lurer på om en av oss teller feil.. Jeg er nemlig 7+5 og har termin 26.juli litt mer enn tre dager før deg..???

Og alle her er 7+ et eller annet, men da trodde jeg man var i åttende uke jeg? Iallefall det jeg sier jeg er...

Skrevet

Ser at jeg teller feil i forhold til dere andre og... men jeg vet jo akkurat når egget mitt ble befruktet siden vi har hatt assistert befruktning.. og det var en fredag.. så jeg tenker jeg er 8+0 på fredag... feil det da??

Skrevet

Jeg er samme som deg men har termin 26 juli i følge babyverden.no

Skrevet

apropos å telle feil,så er det nok meg som gjør det..hehe..ligger ei uke foran,for er egentlig 6 pluss 3 idag.går i 7 uke men er ikke fullgått 7 før på mandag:)

Skrevet

Terminen man får på nettet ligger fra ca 1-3 dager senere enn legen. Babyverden sa termin 30 juli, legen gav emg 27 juli. Jeg er 7+6 idag. så jeg er i den 8 uken. 7 er hvor ange fullgåtte uker. på lørdag er jeg 8 fullgåtte uker og starter p min niende uke. merker nå at forklaringen min ble enda mere komplisert enn den skulle blitt så det var lite hjelp likevel, hehe, det er ikke lett alltid

Skrevet

Ja det er rett. Ifølge legen min var eg 6+0 idag. Så imårgen 6+1 er eg inne i min 7. uke sa hun. Og da er eg 8+6 på julaften:) Gleder meg til å fortelle nyheten til foreldrene mine:) Og til hans foreldre på nyttåraften:)

Skrevet

Nei, her stemmer babyverdenterminen helt med legen sin. Som sagt så vet jeg jo helt nøyaktig hvor gammelt embryoet er, og det er korrekt med babyverden! mens spørs om man haker av på unnfangelse eller mens der inne da... og hva legen regner etter...

Skrevet

det stemmer til meg å med det legen sa og det jeg ser på babyverden! har termin 30 jul. jeg er 7+2 i følge det!

men jeg skjønner ikke helt! dere sier at 7 (x antall dager ) er i 8 uke? :P

hvorfor er det slik?

vil det si at jeg er i uke 8 da?:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...