Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er, utrolig nok, fortsatt ikke noe videre kvalm. Kan bli litt uggen/uvel dersom jeg er veldig trøtt, har spist for mye eller det er lenge siden jeg har spist, men ikke skikkelig kvalm. Om morningen er jeg i fin form, da heler litt mer uvel mot kvelden igjen. Er i uke 6 nå og vet at det fortsatt kan komme, men jeg tror egentlig ikke det. Med tanke på tidligere svangerskap og når jeg testet positivt nå i forhold til da, så er det en stor sannsynlighet for at dette er så dårlig som jeg blir denne gangen. Håper i hvertfall det. Kanskje kroppen min har begynt å venne seg til å være gravid nå? Er jo fjerde barnet ;-)
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Ikke noe kvalm i det hele tatt.. Ikke mye symptomer i det hele tatt når jeg tenker meg om.. er 6+3 i dag. Håper bare det er noe liv dere nede!!
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Det er det sikkert! :-) Har en venninne som har to barn og knapt merket at hun var gravid før magen kom, så noen er heldige. Jeg har vært veldig kvalm med de tre første barna mine, så det er en lettelse å slippe nå!
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Da håper jeg at jeg er som venninna di:) He,he:) Kroppen din er sikkert så vant til å være gravid nå, at den ikke reagerer videre på denne graviditeten:P
meg & to små vampyrer Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 jeg piper forsiktig ja i frykt for å bli kvalm etter å ha sagt dette. er 6+5.
mimmi9 Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er i uke 10 og har hittil så og si ikke vært noe kvalm. Litt uggen av og til om det er lenge siden jeg har spist.Har hatt lite symptomer frem til nå. Hadde litt flere symptomer med førstemann, men denne gangen jobber jeg kun 50 -60% turnus med få formiddagsvakter og ingen netter. Sover lenge om morgenen og tror det har mye å si til at jeg har lite symptomer som kvalme og trøtthet.
Musemor med tre søte små Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er også bare litt uvel og ikke noe mer. Er riktig nok bare 5+1 så kan fremdeles komme, men var ikke spesielt dårlig sist heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå