Gå til innhold

dere som har vert gravid flere ganger med symptomer som murringer og stikkninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på en ting. jeg har nå vert gjennom andre IVF forsøket mitt. Jeg husker at da jeg var gravid med jenten min så hadde jeg mye stikkninger og murringer da jeg ble gravid. har etter dette hatt to SA. Nå nermer det seg dagen hvor jeg skal teste, men jeg kjenner ingenting. Så det jeg lurer på er om dere som har vert gravid flere ganger hadde mer murringer/stikkninger med første enn med nr.2, nr,3 osv.....???

Tenker kanskje at livmoren har vert strekkt i fra før, så kanskje det ikke er så vanlig å ha slike symptomer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IVFbabyen som er i magen min (og som er mitt barn nr 2) gav meg ikke så klare symptomer som "naturbabyen" min (altså nr 1). I alle fall ikke før ei godt stund etter positiv test. Har kjent strekk og sånn etterpå, men i perioden frem til kanskje uke 5-6-7 kjente jeg kun bivirkningene av selve ivfmedisinene (veldig oppblåst og øm generelt i magen, ømme pupper osv som jeg jo da hadde vært allerede før eggene ble satt inn).

Skrevet

det var da godt å høre. da jeg ble gravid med jenten min (ved hjelp av pergotime og akupunktur) så hadde jeg mye murringer, fikk de 4 dager før IKM. hadde MYE stikkninger, men husker ikke helt når de kom. Nå er jeg på rugedag 9, å jeg kjenner INGENTING. Men jeg håper ikke det betyr at det har godt til donders denne gangen også

Skrevet

Så spennende!! Jeg er så glad vi dro på ferie i rugeperioden, ellers hadde jeg blitt gal tror jeg, hehe. Jeg krysser fingrene hardt for deg, Tryne!!! Hvordan er magefølelsen da?

Skrevet

jeg har heldigvis hatt nok å gjøre på. datteren min har vert sk nesten hele rugeperioden. men lurt å reise på ferie ja, kanskje det var det som skulel til for dere.

magefølelsen er vel ikek så bra, men det er rett å slett pga ingen symptomer. De symptomene jeg har vet jeg kmmer fra pregnylsprøyten, tar den annenhverdag fra uttak. Å den har gitt meg ømmepupper, vondt bekken og tyngdefølelse i puppene. Men annet enn det så kjenner jeg ko INGEN aktivitet i magen, å det frustrerer meg.

Skrevet

Det er kanskje det som _er_ det da - at det ikke stemmer med tidligere. Jeg hadde god magefølelse som jeg overhodet ikke våget å la blomstre (for man har jo blitt skuffet så mange ganger før, ikke sant?) før testen bekreftet den. Men ikke noen symtomer som sagt. Ikke det at jeg hadde stolt på dem heller, for jammen har man ikke hatt nok av det også på tidligere mislykkede forsøk (naturlige som ivf). 5 dager igjen til "lovlig" testdato, ikke sant? *håpe*

Skrevet

det er helt sant. Noen ganger har man så mye symptomer at mann blir runnlurt og kan ikke forstå at testen er negativ. Så ja, det er nok null symptomer som lager denn dårlige magefølelsen min. Jeg håper berre at det ikek stemmer, jeg vil klare dte nååååååååå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...