Gå til innhold

dere som har vert gravid flere ganger med symptomer som murringer og stikkninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på en ting. jeg har nå vert gjennom andre IVF forsøket mitt. Jeg husker at da jeg var gravid med jenten min så hadde jeg mye stikkninger og murringer da jeg ble gravid. har etter dette hatt to SA. Nå nermer det seg dagen hvor jeg skal teste, men jeg kjenner ingenting. Så det jeg lurer på er om dere som har vert gravid flere ganger hadde mer murringer/stikkninger med første enn med nr.2, nr,3 osv.....???

Tenker kanskje at livmoren har vert strekkt i fra før, så kanskje det ikke er så vanlig å ha slike symptomer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har det vært ulikt fra gang til gang. Andre gang var det ikke noe omtrent, sist gang var helt grusomt og denne gangen er det lite. Lykke til da! :-)

Skrevet

Takk skal du ha. kan jeg spørre deg når disse stikkningen eller murringene kom i hvert svangerskap??

hadde du andre symptom før IKM?

Skrevet

Å en ting til, hvor mange år er det mellom svangerskapene dine?

Skrevet

jeg er gravid for tredje gang,men merker ikke noe mer stikkinger el murringer denne gangen.men vet jeg ikke hadde noe særlig av det første svangerskap,men litt merket jeg sist...

Skrevet

Oi, nå spør du vanskelig. *tenke etter*

Jeg tror stikkningene kom omtrent rundt da jeg skulle ha mensen med førstemann. Jeg husker det forundret meg fordi jeg var sikker på at jeg var gravid og så fikk jg "mens-murringer" og negativ test i stede.

Med andremann husker jeg tydelig at jeg hadde veldig vondt omtrent da egget må ha festet seg, men deretter kan jeg ikke huske å ha hatt noen stikninger, i hvertfall så lite at jeg ikke husker det nå i ettertiden.

Med tredjemann hadde jeg hatt en SA et par mnd i forveien og ble derfor veldg fortvilet da jeg både småblødde og hadde noen vannvittige mensmurringer samtidig, føltes nesten som små rier på det verste, men alt gikk jo veldig bra.

Denne gangen har jeg kjent litt murringer noen dager etter eggløsning og litt fremover, men de gav seg for en ukes tid siden igjen, er i uke 6 nå.

Det er 23 mnd mellom de to første barna mine, 2år og 9 mnd mellom de neste og minste er nå 1,5 år om et par dager.

Om jeg hadde andre symptomer før IKM har variert, denne gangen hadde jeg masse, de andre gangene kom det vel ikke før rett over tror jeg.

Skrevet

Da må jeg berre håpe videre. takk for at du tok deg tid til å svare så fint på spørsmålene. Jeg har så lyst til å klare det nå. men greit å se at det kan variere om man kjenen rnoe eller ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...