Gå til innhold

Håper ikke følelsen min stemmer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

test dagen min nermer seg, skal ta blodprøve på mandag. jeg har den samme dårlige følelsen denne gangen som sisr gang. tror det kommer av at jeg ikke kjenner noe særlig bortsett fra bivirkningene av pregnylen. Noen andre som har det likt som meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg teste på egenhånd 1.forsøket.Skulle aldri gjort det.Ble kjempedeppa.Den var neg.Så etter det har j sluttet å teste og heller ventet.For min del bare forvirrer testene og gjør meg usikker.Kroppen er jo også full av misvisende hormoner.Selv om j ikke hadde ømme pupper,etc etc etc.Dessuten er testene fra apoteket dyre.

Jeg hadde det mye bedre ved å vente...til tanta kom.Men en gang kom den faktisk ikke!Og kanskje også for deg denne gangen, vennen?! :-)

Jeg tenkte som så "jeg er gravid til det motsatte er bevist".Så jeg bare ventet.

Men det er nå meg da...

Dette var sikkert ikke til mye hjelp, men åååååå...som jeg krysser fingre for deg, Trynemor!!!

Stor klem :-) i denne kulda...brrrr...

Skrevet

hahhaah, skriv hva du vil, det er godt å kunen få skrive ned tanker å følelser. det er jammen meg spesiellt å gå gjennom slike forsøk. jeg er faktisk ganske flink å ikek tenke så mye på det, men nå når det nermer seg så kjenner jeg at spenningen er i ferd me då ta over.

Jeg kan ikke teste hjemme, tar pregnyl, så testen blir positiv uansett. jeg prøver å tenke at jeg ikke er gravid nå, rett å slett fordi jeg er livredd for å bli super skuffa på mandag.

men takk for lykkeønskningene:D

Å ja, det er kaldt i denne kulda, men jeg er heldigvis typen som aldri fryser;)

Skrevet

Hehehe bivirkningen pregnylen gir deg er jo de samme som hvis du er gravid

Så ikke noe tull før du vet noe endelig ;)

Skrevet

Det er sant da:) Tror pregnylen tuller med hoset mitt også;) Nå vil jeg berre bli ferdig med dette forsøket:)

jeg må håpe å det beste, men prøver å ikke tenke så mye på det

Skrevet

Trynemor, ser at du er ved Hausken? Er du fornøyd med de? Vi vurderer Volvat eller Aleris da de er nærmest...men prøver offentlig først f eks Tromsø eller St.Olav hvis de tar imot meg.Riksen ville ikke ha meg mer-klart svar der :-(

Skrevet

Å være hos de på Klinikk hausken er som himmelen, jeg tuller ikke. for det første er legen vanvittig dyktig. han tar så og si alle pasienter og har bedre resultat enn det offentlige likevell. han prøver nye ting og hiver på med diverse andre medikamenter som skal bedre sjansen om han mener det er mulig. For det andre er ALLE så hyggeloge og morsome. Jeg heller på å le meg ihjel hver gang jeg er der. Under uttaket sist så fikk jeg selvfølgelig vondt (jeg vil ikke ta morfon tabletter), men likevell lå jeg på benken å lo. de har så mye rart for seg. men det fine er er at de er også seriøse når det trengst. de er imøte kommende og vennlige. man kan jo så å si få tak i de til alle døgnets tider.

Absolutt å anbefale. de er berre herlige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...