Gå til innhold

Å, stakkars mannen min, barna mine og svigerforeldrene mine =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min skadet seg for det som nå har blitt til noen uker. Han har veldig vondt, og sover omtrent ikke om nettene.

Han ble omsider langt inn på søndag, ventet i 2 dager, fastet i 1 dag, og så ble operasjonen likevel avlyst og han ble sendt hjem.

Vi har bestil ferie på høyfjellshotell i selve julen, skulle feide sammen med svigers.

Nå fikk mannen min vite at han ikke bli operert før lille julaften. Det betyr at vi må avlyse hele ferien. Barna hadde gledet seg, både til å se farmor og farfar som bor langt vekke, og til å være på høyfjellshotell med hvit jul, nisse, juleverksted og sledeturer, svigers hadde gledet seg til å være sammen med oss, og mannen min hadde håpet å slippe smertene litt før.

Utrolig irriterende altså, dette er akutt, men legene har bare ikke mulighet til å få tatt operasjonen før =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med et annet sykehus?

Skrevet

Skjønner at det er kjedelig.

Men siden han er syk kan dere benytte reiseforsikringen slik at dere i det minste slipper å betale. Og kanskje dere i steden kan planlegge en ny høyfjellshotelltur i februar når mannen din er frist igjen?

Slik kan barna både få en hyggelig jul hjemme OG høyfjellstur senere i vinter.

Skrevet

Ja, vi slapp å betale uansett. Men det var jo litt kjipt.

Men vi kan kose oss hjemme og, vi, bare at det ikke blir sammen med svigers på fjellet.

det er for øvrig lengre ventetid på andre sykehus (og dårligere kompetanse), så dte blir bare å vente til den 23.

Skrevet

Men kommer han ikke hjem da?

Hvordan er liggetiden for det han opereres for?!

Jeg ville jo tro at høyfjellshotell med roomservice ville være genialt for en nyoperert mann jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...