Gå til innhold

stebarn og julekalendere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det evt?

Visst deres barn har en vanlig barnetv kalender. Ingen snop e.l

Så kommer stebarnet på besøk med en Kindereggadventskalender?

Som biomor har sendt med

Er ikke akkurat snakk om en liten sjokoladebit i disse kalenderene.

Jeg vil ikke ha kindersjokolade til mitt barn. Synes det blir mye godt hver dag med en sånn kalender. Men er ikke noe kjekt for barnet mitt å ikke få godt når søskenet får likssom..

Hvordan løser dere sånt evt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg stebarn selv, men søsteren min har, og der har de egne kalendere hos bf, som de åpner når de er der.. Hun sender ikke med pakkekalenderen, og de har en lik kalender hos bf som søsknene der.

Skrevet

Jeg hadde vel ikke gjort kalender til en kampsak. Velger mine kjepphester med omhu. Det dere burde ha gjort til neste år er å avtale at barnet har en julekalender hos dere, og en hos moren - så slipper dere at barna synes det er urettferdig. Vi har pakke/aktivitetskalender og henger på en ekstra når bonusbarn bor hos oss. De er vant med masse godteri hos moren, så de dagene henger vi på en liten sjokolade til hver et par av dagene.

Skrevet

Lar biobarnet kose seg med sin adventskalender og stebarnet med sin. Evt spør biomor om ikke stebarnet kan ha sin kalender hjemme hos moren. Evt kjøper en liten kindersjokolade til mitt barn og passer på å smake på denne selv de dagene stebarnet er her. Evt lar stebarnet og biobarnet dele begge kalenderene når de er sammen.

Skrevet

Jeg og bf som ikke bor samme har hver vår kalender.. Så han får når han er hos meg og ihelgene får bf ordne selv, synes det er en grei ide, foreslå det neste år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...