Gå til innhold

Jeg har sovet i sytten timer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heldiggris!!!

 

har ikke sovet en hel natt på snart halvannet år..

men neste helg reiser mann og barn på juleferie et par dager før meg, så da skal jeg jaggu sprette meg sove like lenge som du!!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Det kunne jeg fint trengt. Men selv med omgangssyke vil ikke kroppen min sove. Soooov godt.

Skrevet

Faen jeg er IKKE misunnelig assa bare så du vet det.Koser meg med mine 3,5 time jeg..:D

Skrevet

Åh, det vil jeg også gjøre! Men den forpulte samvittigheten ødelegger... Er det ikke det ene, så er det faen meg det andre. :-(

Skrevet

Gratulerer...det er 13 timer mer enn meg i natt det. Møkk

Skrevet

Sover du enda?

 

Gravid uke 33 stod det: Dette er en fin anledning til å venne seg til et annet søvnmonster. De lange, sammenhengende timene erstattes med kortere perioder. En god forberedelse til tider etter at barnet ditt er født.

 

Jeg må jo være superforberedt siden den første ikke sover enda!

Skrevet

Stikker innom i et lite hull med våkenhet... Jeg tror forøvrig søvnmonster funker bra i din kontekst, Süsse...

Skrevet

Trøst deg med at det har jeg også, i natt. Kroppen syntes tydeligvis det var nok søvn for i år forrige natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...