TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 heldiggris!!! har ikke sovet en hel natt på snart halvannet år.. men neste helg reiser mann og barn på juleferie et par dager før meg, så da skal jeg jaggu sprette meg sove like lenge som du!!
Gjest Siklerotte Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Det kunne jeg fint trengt. Men selv med omgangssyke vil ikke kroppen min sove. Soooov godt.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Faen jeg er IKKE misunnelig assa bare så du vet det.Koser meg med mine 3,5 time jeg..
Antinissen Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Åh, det vil jeg også gjøre! Men den forpulte samvittigheten ødelegger... Er det ikke det ene, så er det faen meg det andre. :-(
pingu...... Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Gratulerer...det er 13 timer mer enn meg i natt det. Møkk
Süsse Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Sover du enda? Gravid uke 33 stod det: Dette er en fin anledning til å venne seg til et annet søvnmonster. De lange, sammenhengende timene erstattes med kortere perioder. En god forberedelse til tider etter at barnet ditt er født. Jeg må jo være superforberedt siden den første ikke sover enda!
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 Stikker innom i et lite hull med våkenhet... Jeg tror forøvrig søvnmonster funker bra i din kontekst, Süsse...
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #10 Skrevet 11. desember 2008 Trøst deg med at det har jeg også, i natt. Kroppen syntes tydeligvis det var nok søvn for i år forrige natta.
hårsår Skrevet 11. desember 2008 #11 Skrevet 11. desember 2008 I jøssenavn...! Har du ikke en jobb?!??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå