gerd Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Noen som vet hvordan den virker? Jeg har jo skjønt det grunnleggende, men lurer på noe... Når den piper uten at den er tom for batteri - hvorfor piper den da. Dekningen er ok men den bare begynner å pipe uten videre...
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Det jeg husker fra vår er at den i tillegg til batteri og dekning piper når foreldreenheten ikke får kontakt med babyenheten ved at babyenheten er slått av.
gerd Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Ja, men den ligger i vogna ute.... ikke avslått, den er nylada og her er god dekning. Piper den på temp kanskje?
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 På en måte kan den kanskje det. Hvis batteriet er kaldt kan den tro at den har dårlig batterikapasitet
Tante Gustava Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Ja, den piper på temp. Du stiller inn max og min temp, og så gir den et varsel når den når den tempen. Så står det enten low eller high et eller annet sted.
gerd Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2008 Takk takk - hvordan stiller jeg inn tempen da? Den piper nå på null grader...tror jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå