Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 I dag er barnet mitt syk, og er hjemme fra skolen. BF har ikke gitt beskjed til meg om dette. Er det normalt? har jeg ikke rett til å vite at barnet mitt ikke har det bra?? BF har alltid gitt beskjed før når han har vært syk. Men da har jeg alltid måtte tatt meg fri fra jobben for å være hjemme med barnet og. I dag fikk han bestemor til å passe....så da var det vel ikke nødvendig å informere meg??
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Bare lurer på en ting - ringer du barnefaren når barnet er sykt?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Har dere avtale om å ringe så hadde jeg vel reagert, men det er vel ikke å mye du kan gjøre. Alvorlig sykdom da ringer en, litt syk er ikke det nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Dette hadde ikke jeg reagert på. Om jeg er bortreist og tuppa får feber (o.l.) og måtte være hjemme fra bhg så er ikke det første far gjør å informere meg. Hadde det vært alvorlig og hun måtte til lege eller i verste fall på sykehus så hadde han nok gitt beskjed straks. Far ordnet jo opp i ditt tilfelle, så jeg ser ikke problemet.. Hadde du tatt deg fri fra jobben for å være hjemme når bestemoren likevel kan ta seg av barnet ditt noen timer? Det kan hende at far føler det er godt å få ordne opp selv uten å måtte informere deg om hver eneste avgjørelse han tar.. Hvordan fikk du egentlig vite at barnet er sykt?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Jeg reagerer litt på et ord i overskriften din jeg, HI. Du skriver at: BF gir ikke beskjed om at barnet MITT er syk.... Gir du beskjed til han så fort HANS barn er sykt? Er vel bare positivt at han ordner opp uten at du trenger å ta deg fri fra jobb. Er det bare en forkjølelse e.l. så ser jeg ikke problemet ditt. Har barnet lungebetennelse eller noe annet alvorlig er det en annen sak.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Vi har en avtale om å gi beskjed ja. Jeg gir han alltid beskjed. Og han har alltid gitt meg beskjed før. Er alltid jeg som er hjmme med barnet, fordi faren aldri har tid til å ta seg "fri" fra jobb. Men nå kunne bestemoren ta seg av han, så da trengte han vel ikke gi beskjed. Føler meg kanskje litt utnyttet. Virker som han kun gir beskjed når han trenger barnepass. Barnet selv har ringt for å gi beskjed. Nei, ikke far som har sagt at han skal gjøre det
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Det var et bevist valg å skrive mitt barn. Det er fordi han er jo min og selv om han er hos faren. Vet at det er vårt barn, og jeg omtaler han alltid som vårt barn:) HI
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 Hva?? Er det du som alltid er hjemme med barnet?? Hva med BF? For en egoistisk tulling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå