(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 glad jeg ikke er søppelkjører i oslo!!! http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/12/10/557637.html at sykepleierene som jobber der finner seg i det. de kan jo miste retten til å være sykepleiere.
Shabby Cheap Chic Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Æsj ja det var ekkelt du..... Flott med smittefarlige ting o.l kasta i vanlig søppel.. AT de ikke tenker... Eller gidder å tenke...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2008 de gidder nok å tenke, og det eneste de tenker på er pris. koster sikkert mye mer å kvitte seg med det på riktig måten. æssj. jeg er kvalm enda. urk.
melkekua™ Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Blæææææææ....ekstremt ekkelt :-s Håper lunsjen holder seg inne, frokosten gjorde det ikke.
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 En ting er at det er ekkelt og en annen er at det er direkte farlig. Kaste operasjonsutsyr som skalpeller, sprøytespisser o.l. rett i søpla. Tenk om noen hadde stukket seg:( Da er det jammen godt å vite at klinikken ikke opererer syke mennesker hehehehehe
Raych Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Hm, rart når det gjelder sykehus i alle fall. Jeg har ikke lest linken. Jeg tar sprøyter (med vanlg spiss etc) selv 2 ganger i uka. Tidligere leverte jeg dem i en spesiell beholder på apoteket, men nå skal de faktisk bare kastes i restavfallet... Synes det er rart jeg, men de tar i alle fall ikke imot dem lenger, og de har gitt beskjed om at de skal kastes i vanlig søppel. Jeg har forhørt meg både med apoteket og sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå