Gjest Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Jeg også Men vi starter i uke 11 10 fullgåtte uker idag og begynner nå på uke 11. Men er skikkelig dårlig. Kastet opp sikkert 20 ganger i går. Skal snart til legen nå
Anita*født* Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Trist du er så dårlig.....Håper det går over,selv er jeg bare uvel så klager ikke. Jeg hadde siste mens 2 oktober så jeg er ikke helt med på disse ukene men tror at jeg er ferdig med uke 9 begynner på 10. skal på UL den 23/12 og da skal jeg være 11+6 eller noe... Eller er jeg på bær tur?
Snikskytteren er storebror! Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 stemmer at du er 11+6 da ja:) Jeg er 10+0 i morgen
første lykke Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er 10+3 idag.. merker absolutt ingenting, bare små stikkinger nederst i magen en gang iblant. Veldig glad for at jeg ikke er kvalm osv..høres helt forferdelig ut..
Anita*født* Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2008 jeg er ikke inn i denne regningen av uker jeg da sånn jeg ser det er jeg 2mnd nå har 7 igjen*ler*
Lillefisk Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Jeg er 10+ 1 idag men tror at jeg egentlig er baare 9+6 eller 10+0 Men samma det da..hehe...ca 10 fullgåtte uker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå