Gå til innhold

Gave til de ansatte i bhg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å gi damene en bitte liten ting til jul. Det blir da 6 stk.

Hun ene har vært innleid vikar og vært spesiellt på sønnen min etter at han brakk benet i slutten av oktober. Hun er en utrolig herlig person og jobber på avd. ut uka bare. Snart 3 åringen min kaller henne bare for "dama si" enda han vet hva hun heter.

Tips mottas med takk, må ikke koste så mye og ikke rekker jeg å lage noe heller.

Er en pose twist litt lite eller rart? og er det også en grei gave å gi til hun som har vært spesiellt på sønnen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det er jo tanken som teller, men en pose twist synes jeg er litt upersonlig, kanskje....

Skrevet

Ifjor gav jeg en kurv med frukt til avdelingen, da var det til både barna og de voksne :o)

Skrevet

Unicef har kjempeflotte kaffekrus med motiver av barnetegninger på, to-pakninger til en rimelig penge. Det er jo en koselig ting å gi til folk som jobber i bhg :)

Skrevet

Snuppa og jeg har bakt kakemenn.

Tenkte jeg skulle lage en liten kurv til de 4 voksne i avdlingen hennes.

Putte oppi litt kaker, sjokolade, te, kaffe og så har jeg strikket dem hver sitt par med tovede musetøffler...hehehe og så et julekort av snuppa hvor vi ønsker dem en riktig god jul.

Skrevet

I fjor fikk vi hver vår lille glassengel til å ha på juletreet, og jeg ble så glad for den gaven! For i kortet stod noe ala dette: gaven er en liten symbol på hvordan vi ser på dere!

De får man kjøpt i 2 pk. og trenger ikke å bli dyrt.

Selv kjøpte jeg noen kjempe søte nisser på tilbud i januar til de som jobber på avd. til min sønn. Jeg gir dem alltid en liten gave så like greit å kjøpe det på tilbud!

Skrevet

Hos oss gir vi en felles gave fra alle foreldrene til alle de ansatte. Jeg synes nesten det blir litt "feil" at noen foreldre gir på egenhånd. Det blir fort tanker om at den ga så og så mye og den ga ingenting, og jeg blir litt redd for forskjellsbehandling. Men et personlig julekort ser jeg ingenting i veien med. I barnehagen vår er det ca 50 barn, så om alle skulle gitt ting som de over her skriver, så hadde hver ansatt fått ganske store mengder ;-)

Vi samler inn penger og gir dem en stor kurv med frukt og julegodt, og en fin juleoppsats.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...