petiteM's Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Skal ha med hvite klær til Lucia-frokosten. Finnes det noen kjedebutikker som selger "Lucia-drakter"?
1prinsesse+1i magen Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 H & M har fine lucia skjorter/kjoler!
petiteM's Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Tusen takk! Det gjør saken så mye enklere:-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Lindex har også. Jeg har kjøpt Lucia lys på Nille. Slik med en pære som ser ut som ett stearinlys nesten..Så de kan holde i handa. Så har jeg kjøpt slik glitter som vi henger på juletrær, slik i sølv, så tenkte jeg at jeg skulle ta slik ståltråd som jeg bruker til blomster og binde dette glitter gilander greiene (hva heter det egentlig?) og binde rundt som en krans som hun kan ha på hodet sitt. Håper det blir greit..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Jeg tror europris også har. Lillemor får ikke være med på luciafeiringa i år siden hun bare har 1/2 plass, men hun vet ikke om det, så det gjør ingenting. I fjord hadde hun bare hvit høyhalset jumper og hvit tights.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå