Gå til innhold

Ny slankemetode - tror dere det funker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen kg for mye. Har tidligere klart å gå ned en del med VGs vektklubb, men la på meg igjen det meste da jeg ble gravid (ikke spise=kvalm og oppkast, og dermed kom 10 kg på iløpet av de første tre mnd).

Har prøvd meg på VGs vektklubb igjen, men merker at motivasjonen til å føre opp alt av mat osv ikke er helt på topp. Jo mer fokus jeg får på kalorier jo mer spiser jeg :o/

Så nå har jeg skrevet opp en liste over unødvednige ting som jeg har lyst på. For hver tredje kilo jeg mister skal jeg kjøpe en av disse tingene. Første er litt kjip, men etter det kommer det bare godsaker i form av sko, vesker, aromaterapi, massasje osv.

Så nå, hver gang jeg er på vei til kjøleskapet tenker jeg på det jeg skal kjøpe om - 3 kg. Snur og går tilbake... hehe..

Nå hva sier dere, har dere tro på metoden?

Avsluttende vekt blir belønnet med klesshopping for 5000 kr! (var opprinnelig 2, men kjæresten min forhøyet det)

Gi meg styke til å få ut fingeren jenter!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har du råd, så klarer du jo det :) Hadde ikke hatt penger til det jeg, desverre. Men det hørtes ut som en god motivasjonsfaktor :)

Skrevet

Kan absolutt funke, men ikke nå, rett før jul! For voksne handler jo jula om alt det gode man skal spise, jeg akter å gå opp i vekt i jula, ikke ned! ;o)

Men fra januar kan det funke ja. ;o)

Skrevet

Ja, det var lurt!

Det klarer du når du får så fin belønning.

Lykke til!

Skrevet

Jeg gikk ned 15 kg etter to tette svangerskap. Er gravid igjen nå, og merker alt kommer snikende tilbake. Jeg hadde belønningsystem. Synes graf over vektreduksjon er inspirerende også da:) Etter 4 kg fikk jeg ID sminke med min mann. Helt topp!

Skrevet

Kostnadene vil jo bli godt fordelt utover året. Si at det kanskje blir ett nytt punkt pr mnd hvis jeg er veldig flink. Og da blir det jo ikke mer enn 5-6700 kr i mnd. Det er sikkert det vi sparer i brus, godterier og usunn mat om jeg virkelig klarer dette da :o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, sant nok... jeg gikk ned 20 kg på 6 mnd serru, så det hadde vært noget dyrt for min lommebok :)

Men jeg tror du klarer det, stå på! :)

Skrevet

-Og det blir jo rett i overkant av 3 kg i mnd :o)

Jeg trenger bare en annerledes motivasjonsfaktor. Så da tenkte jeg at ting jeg aldri bruker penger på ellers kan være en grei motivasjon?

Vil så gjerne klare det denne gangen!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

joa, sant nok :) :) Som sagt, jeg tror du får det til :o) Får henge opp "før bildet" på kjøleskapet.. det skal jeg gjøre når jeg skal ta fatt på slankingen igjen! :)

Skrevet

Ja burde nok henge et bilde på kjølekspaet også... Men redd for overaskelsesbesøk ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...