Fireblade Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Vi skal gifte oss i romjulen, den 27. desember og vi bestemte oss for det i september. Altså har vi ikke hatt så lang tid til planlegging, men det meste er kontroll på nå - tror jeg.. For nå lurer jeg på hva det er jeg ikke har tenkt på - gulp. Har kontroll i hodet mitt, men der er drøssevis med ting som enda ikke er blitt gjort og siden vi jobber hver på vår kant har vi bare helgene til å ordne ting på også - hjelp.. Så nå svirrer jeg rundt i hormontåke og har jeg en lang liste i hodet mitt over ting som må gjøres.. har enda ikke kjøpt inn duk til kaffen, har ikke laget bordkortene, har ikke kjøpt inn drikkevarene (har en del da, men langt fra alt) og på toppen av alt - jeg har ikke sko å gå med enda hehe, må jo bare le.. skal prøve kjolen nå til helgen og med en voksende kul på magen er jeg jo veldig spent på om den passer - dobbelt gulp Tror jeg begynner å få litt bryllupsnerver her.. men men, planen er jo at vi skal ha et lite og uformelt bryllup med kun den nærmeste familie (som blir over 30 stk), så ting får no bare gå som det går.. Noen gode tips mot bryllupsnerver noen?? Og foresten, hva koster det med sko i brudesalongene i bergen, noen som vet? Må vel ta meg en shoppingtur på lørdag tenker jeg..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 dette ordner seg me skulle gifte oss i sommer så var me så heldig att eg har fått enn spire:) Så bryllupet er flyttet til mars om 3 mnd, har du korsett så går det jo greit da kan du regulere litt over magen Gå på skobutikkene å se først det skal eg gjere. sko hjå brudesalongene koster fra 700 til 1000 men du kan vere heldig. Lykke til dette fikser du:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Hei! Vi har samme bryllupsdato Jeg gifter meg i utlandet, da. Ellers vil jeg si at hvis du står på nå fram til bryllupsdatoen, så tror jeg dere får det fint til. Og korsett, som hun over sier er jo kjekt. Jeg kjoept faktisk brudesko på oekonomisko til 20 kr. Kjempefine. Lykke til
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 hehe:) 250 kr skulle det stå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå