Gå til innhold

kvalm og rier

♥Kristoffer&Harald♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag så har riene tatt seg opp igjen! Men i dag er jeg også veldig veldig kvalm... brekker meg av nesten alt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, høres ikke noe særlig ut!

Hvor ofte har du rier nå da?

Skrevet

Såpass at jeg sitter å vurderer å dra på sykehuset... i alle fall ringe...

Har ikke tatt noe tiden noe nøye.. men kvalmen er det som plager meg mest!! Men men! Får vel ta en tlf til føden og høre med de!

Skrevet

glemte å si at riene ikke er så kjempe sterke enda!!!

Skrevet

Ja, ring til føden å snakk med dem:)

Må få høre hva de sier da..

Skrevet

Det jeg er redd for er at det skal dabbe helt av når vi kommer ditt eller at vi møter en idiotisk jordmor igjen! Men kan vel ikke tenke sann heller...

Fikk melding av mamma i sta om at gutten godt kunne komme i dag for det gjorde ikke ho noe, for da skulle ho holde han allerførst. hun har nemlig bursdag i dag.... hihi

Men ja får vel ringe å snakke med de på sykehuset og ta det derfra

Skrevet

huff, håper kvalmen slipper taket og riene tar skikkelig over da.. Har selv vært plaget med kvalme de siste dagene (er 39 i morgen), og det er IKKE moro! Sliter mer enn smerte på en måte..

Lykke til, skjønner du er kjempeklar nå. :)

Skrevet

Kjempe klar er jeg ikke... er bare i uke 33+5 men kommer han så kommer han!

Jeg har da snakket med føden og jeg burde ikke stresse men hun ville at vi skulle komme inn en tur! Så nå skal jeg pakke ned noen klær til eldste mann slik at mamma kan hente det hvis det skulle være sann! Men gir beskjed på en eller annen måte hvis det skulle være sann!

Skrevet

Lykke til da!:)

Venter spent på oppdatering fra deg!

Skrevet

beklager det med kjempeklar.. jeg har jo lest fra deg og visste jo det, bare ikke koblet helt rett i dag.. - sorry.

Men uansett lykke til på sykehuset i dag:)

Skrevet

Går helt fint!! Har regelrett fått beskjeden om å gå hjemme til det skjer noe! men er på en måte klar og på en annen måte ikke!

Skrevet

Da får du bare være tålmodig å vente og se hva som skjer:) Alt går nok bra, enten det blir fødsel eller ikke:)

Hadde sikkert vært godt å bli ferdig med det nå, så slipper du å være bekymret lengre..

Skrevet

Hjemme igjen!

Soppinfeksjon, 3+ i urinen og 1 cm åpning...

ojojoj.....

Men siden riene ikke var sterke og helt regelmessige så ble vi sendt hjem!!

Skrevet

oi...det høres ikke gøy ut..iallefall når du ikke er helt klar for dette enda...men rart at de sender deg hjem-....merkelig......sånn er det vel fordel å bo på bygda som jeg gjør...da blir man lagt inn for å slippe å kjøre 2 timer frem og tilbake om noe mer skjer.......for det er godt å kunne være på sykehuset også når det er sånn...iallefall med svangerskaps.forg...og iallefall for en natt for å hvile ut litt...

ønsker deg masse lykke til...

Skrevet

for jeg regner med det var svnagerskapsforg. du mnete med 3+ i urinen?

Skrevet

Jeg vet ikke? Hun sa bare at det var 3+ og de skulle sende den til dyrking. I dag så har jeg reagert på å gå inn på soverommet med klær, brått luktet det tåfis i hele leiligheten synes jeg osv... men de skulle ringe meg i morgen ang urinen de sendte til dyrking så da får jeg se hva som skjer etter det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...