Gå til innhold

Gir dere julegave til ansatte i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine har bare gått i denne bhg siden august men jeg har lyst til å gi de noe for å vise at vi setter pris på dem!:)

Tenkte kanskje å gi e liten kurv med sjokolade, kaffe, lys, og servietter slik at de kan kose seg litt ekstra nå før jul.

Er det smisking?? hehe...

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener da en felles kurv til de ansatte som de kan kose seg med på pauserommet :)

Skrevet

Skal gi dem en konfekt eske eller noe de kan kose seg med..

Synes ikke det er smisking nei.. Det er vår måte å takke dem for den gode jobben de gjør..

Skrevet

Vi gir ikke noe til jul, kjøper de en ting når ungene slutter og begynner på skolen isteden.

Har så mange å kjøpe gaver til at hvis vi skulle kjøpt til barnehage ansatte osv så hadde det tatt helt av:)

Skrevet

Jeg gav en gavepose med julekaffe, julesjokolade og klementiner. Til hele personalet, slik at de kan kose seg litt ekstra i pausene=) Synes de fortjener en ekstra liten oppmerksomhet siden jeg er strålende fornøyd med bhg, og siden de tar så godt vare på det viktigste i livet mitt.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, men så er jeg ikke videre fornøyd med bhg heller.

Skrevet

ja gir en liten ting. i fjor ga vi en en gave til hver ansatt ( var veldig stabilt og trygt personale der- aldri en eneste vikar). da vi god en håndkrem og såpe fra l´occitane ( fire ansatte).

til sommeren fikk hver en en rose med en kort der der sto en personlighilsen med en ting vi setter veldig pris på ved den personen.

i år gir vi en felles kurv de kan kose seg med. tenkte å gi den på fredag eller i starten av neste uke så de kan kose seg før jul.Har kjøpt julete, julekaffe, litt sjokolade, og så skal jeg bake en julekake/brød ( sånn med rosiner å sånt inni). og en julestjerne.

Skrevet

De skal få litt godt de kan kose seg med i pauser osv. En liten felles gave.

Ungene har en mormor som jobber i barnehage, og hun får gaver fra noen av ungene hun har i barnehagen. Mine unger syns det er så gøy, så da må de i barnehagen deres også få noe. Strekker meg til noe felles, ingen planer om å kjøpe til hver av de voksne, det blir fort veldig mange.... siden jeg har to barn på to avd.

Skrevet

Hva skriver dere på kortet da? "Til alle ansatte i ....barnehage?"

Skrevet

Vi lagde brente mandler hjemme og tok med et glass som de kunne ha på pauserommet.

Skrevet

Skriver navna på de tre som er på avd hans.. Gir bare til dem, ikke hele barnehagen..

Skrevet

Av og til. En pakke god julekaffi og hjemmelaga brente mandler blir det i år. Ikke noe stort, men litt. De har hatt en tøff høst, og de fikk ryddet opp raskt og effektivt i en mobbesituasjon der min gutt var involvert. Er imponert. Ikke smisking. Vi gir det veldig diskret, om vi gir noe.

Skrevet

Jeg pleier egentlig ikke det, men i år tenkte vi å gi en liten ting, blir sikkert konfekt eller no sånt. De har virkelig stått på for jenta vår i høst, fulgt henne opp (har hatt en vanskelig høst stakkars), så de fortjenter en liten oppmerksomhet. :o)

Skrevet

Jeg har gitt noen små ting til de ansatte før men nå har jeg to gutter i barnehagen og 6 ansatte + en god del vikarer og deltids ansatte. Jeg syns det er vanskelig å gi til noen og ikke alle så jeg skal kjøpe noe godt å legge på personalrommet.

Skrevet

Ja, pleier å gi en liten oppmerksomhet til hver og en av dem, jeg. Enten litt julekaffe, julelys, servietter, konfekt eller liknende.

Skrevet

Jeg gir en gave til avdelingen, dvs en ting som barna kan bruke. I år blir det et spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...