Silje%guttenemine Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Mine har bare gått i denne bhg siden august men jeg har lyst til å gi de noe for å vise at vi setter pris på dem! Tenkte kanskje å gi e liten kurv med sjokolade, kaffe, lys, og servietter slik at de kan kose seg litt ekstra nå før jul. Er det smisking?? hehe... Hva gjør dere?
Silje%guttenemine Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. desember 2008 Mener da en felles kurv til de ansatte som de kan kose seg med på pauserommet
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Skal gi dem en konfekt eske eller noe de kan kose seg med.. Synes ikke det er smisking nei.. Det er vår måte å takke dem for den gode jobben de gjør..
Piipii Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Vi gir ikke noe til jul, kjøper de en ting når ungene slutter og begynner på skolen isteden. Har så mange å kjøpe gaver til at hvis vi skulle kjøpt til barnehage ansatte osv så hadde det tatt helt av:)
cherry coke Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Jeg gav en gavepose med julekaffe, julesjokolade og klementiner. Til hele personalet, slik at de kan kose seg litt ekstra i pausene=) Synes de fortjener en ekstra liten oppmerksomhet siden jeg er strålende fornøyd med bhg, og siden de tar så godt vare på det viktigste i livet mitt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Nei, men så er jeg ikke videre fornøyd med bhg heller.
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 ja gir en liten ting. i fjor ga vi en en gave til hver ansatt ( var veldig stabilt og trygt personale der- aldri en eneste vikar). da vi god en håndkrem og såpe fra l´occitane ( fire ansatte). til sommeren fikk hver en en rose med en kort der der sto en personlighilsen med en ting vi setter veldig pris på ved den personen. i år gir vi en felles kurv de kan kose seg med. tenkte å gi den på fredag eller i starten av neste uke så de kan kose seg før jul.Har kjøpt julete, julekaffe, litt sjokolade, og så skal jeg bake en julekake/brød ( sånn med rosiner å sånt inni). og en julestjerne.
camilla^ Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 De skal få litt godt de kan kose seg med i pauser osv. En liten felles gave. Ungene har en mormor som jobber i barnehage, og hun får gaver fra noen av ungene hun har i barnehagen. Mine unger syns det er så gøy, så da må de i barnehagen deres også få noe. Strekker meg til noe felles, ingen planer om å kjøpe til hver av de voksne, det blir fort veldig mange.... siden jeg har to barn på to avd.
Silje%guttenemine Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2008 Hva skriver dere på kortet da? "Til alle ansatte i ....barnehage?"
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #10 Skrevet 10. desember 2008 Vi lagde brente mandler hjemme og tok med et glass som de kunne ha på pauserommet.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. desember 2008 #11 Skrevet 10. desember 2008 Skriver navna på de tre som er på avd hans.. Gir bare til dem, ikke hele barnehagen..
erteposen + 4 Skrevet 10. desember 2008 #12 Skrevet 10. desember 2008 Av og til. En pakke god julekaffi og hjemmelaga brente mandler blir det i år. Ikke noe stort, men litt. De har hatt en tøff høst, og de fikk ryddet opp raskt og effektivt i en mobbesituasjon der min gutt var involvert. Er imponert. Ikke smisking. Vi gir det veldig diskret, om vi gir noe.
Mille** Skrevet 10. desember 2008 #13 Skrevet 10. desember 2008 Jeg pleier egentlig ikke det, men i år tenkte vi å gi en liten ting, blir sikkert konfekt eller no sånt. De har virkelig stått på for jenta vår i høst, fulgt henne opp (har hatt en vanskelig høst stakkars), så de fortjenter en liten oppmerksomhet. )
alvis Skrevet 10. desember 2008 #14 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har gitt noen små ting til de ansatte før men nå har jeg to gutter i barnehagen og 6 ansatte + en god del vikarer og deltids ansatte. Jeg syns det er vanskelig å gi til noen og ikke alle så jeg skal kjøpe noe godt å legge på personalrommet.
belli72 Skrevet 10. desember 2008 #15 Skrevet 10. desember 2008 Ja, pleier å gi en liten oppmerksomhet til hver og en av dem, jeg. Enten litt julekaffe, julelys, servietter, konfekt eller liknende.
melkekua™ Skrevet 10. desember 2008 #16 Skrevet 10. desember 2008 Jeg gir en gave til avdelingen, dvs en ting som barna kan bruke. I år blir det et spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå