Gå til innhold

Oppdatering herfra :)


Kuredu

Anbefalte innlegg

Hei folkens! Jeg er her enda, selv om jeg ikke gir lyd så ofte. Titter innom rett som det er, men rekker aldri å få skrevet noe... Nå har det gått 3 mnd siden frøkna ble født, og jeg må si det er travelt å være småbarnsmor til 2, særlig når det bare er 2 år imellom de, men jeg nyter det da! Trives veldig godt i rollen, og har to supre jenter. Begge sover og spiser bra. Var veldig spent på om babyen skulle være like glad i å sove som storesøster, og det er hun - gudskjelov! He he - er et lite sovedyr selv for å sid et sånn.... Den siste halvannen mnd har jeg ikke måttet amme om natten en gang, så jeg er virkelig heldig.

 

Ellers har vi hatt dåp, fått ryddet masse her hjemme, gjort ferdig "halvveis" prosjekter, så er i ganske bra rute for tiden. Skulle selvsagt ha gjort enda mer her ang husarbeid, men hvem skulle ikke det. nå er det snart jul, og julekort samt pynting av hus står for døren. Har tatt fram litt belysning osv, men synes det har vært litt tidlig for den virkelige julepynten.

 

Dåpen gikk fint selv om jeg var superstresset på selve dåpsdagen. Godt å være ferdig med det før jul!

 

Snuppa fikk første runde med vaksiner i går og det var ikke noe moro for henne, hun skrek og skrek etter at sprøytene var satt. Jeg var forresten litt i tvil om jeg skulle gi henne Prevenar sprøyten, men endte opp med å gjøre det,. Storesøster fikk den ikke for 2 år siden, men valgte altså å ta den denne gangen. Lille frøkna fikk feber og var litt utilpass på ettermiddagen i går, men i dag er hun like blid!

 

Det var det jeg fikk tid til denne gangen.....håper det ikke blir så lenge til neste gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldig som har fått et sovedyr! Her er det mye amming om natten fremdeles, men er jo igrunn greit det :-)

 

Kjekt med en liten oppdatering fra dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...