Gå til innhold

Er dere mye ute med de små?


tiltiderensom

Anbefalte innlegg

Jeg husker jeg var mye mer ute med storesøster. men det var sommer da hun var på denne alderen, og alt var greiere. Her er vi ute med vogn ca to ganger per dag. men ikke så lange turer, stort sett til og fra barnehagen til storesøster, i butikken e.l.

 

Av og til kler vi på oss skikkelig å leker ute i hagen, men her vi bor har været vært grått og vått lenge nå, så det frister så lite å være ute, særlig siden han ikke kan gå ennå.

 

Er vi inne blir det litt husarbeid, tulling på gulvet, dans etter radio eller cd, lesing, kosing m.m.

 

Ikke alltid vi gjør særlig mye. Men dagene flyr jo for det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når vi er ute er det stort sett med lillemann i vogna. Jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på ute ellers, siden han ikke kan gå...

Lekeplass er det kun i barnehagen, og der er det jo folk på dagtid :)

Før gikk vi tur hver dag, siden hunden trenger en tur ut også. Men etter snøen kom har det ikke blitt så ofte, for jeg tørr ikke gå med hund og vogn på glatta.

Går å tenker litt på å kjøpe babyakebrett da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi myye ute;) Blir et par turer på ca. 30 min hver, bare for og lufte hodet litt! Og så er vi ute i hagen og leker på huskestativet. Da er vi som oftest ute i 1 time. Er dagmamma til ei jente på snart 1 år og hver onsdag har jeg tvillinggutter på 2 år i tillegg til mi eiga lille jente på 10,5 måned;) Så her er det nok og henge fingrene i. Når vi er inne blir det mye leking på gulvet og guttene liker og tegne og se på film. Heldigvis rolige alle sammen. Så når de andre ungene er hentet, blir det endelig "mamma og andrea tid". Da er det kosing, en liten lur og så leking frem til leggetid. Koser oss masse og hun har nettopp lært seg og sende slengkyss! tihi..:) så søøt.. Synd at pappa'n går glipp av så mye, siden han jobber 14 timer hver dag i julen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også mye mer ute med storebror når han var på denne alderen, men det er vel sånn pga årstiden. Vi har vært litt ute med Helene nå, men når hun får på seg vinterdress og sko så klarer hun jo ikke å krabbe heller. Så hun blir bare liggende på magen ute... Har så vidt forsøkt akebrett, det var greit nok, men ingen stor opplevelse.

 

Så det er mest at hun sitter i vogna til/fra barnehagen og/eller butikken... Blir nok mer bare våren kommer, tenker jeg! :o)

 

Dagene flyr ja... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...