Gå til innhold

Sammen - BARE pga barna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det slik som dette; har to små på 3 år, stort hus, stort lån, hund, nedbetalt bil, fulltids fast jobb, og en mann som er snill som dagen er lang. En utrolig snill far, tålmodig, ansvarsfull, aktiv i det huslige og pen.

MEN - et totalt lidenskapsløst forhold, har ikke hatt sex siden spril-mai. Jeg føler ingenting for mannen min lenger, bare tomhet. Likevel respekt og godhet fordi han er den han er. Men som sagt, jeg elsker han ikke, har ikke noen seksuelle følelser for han, fryser på ryggen bare på tanken. Makter ikke å prøve på noe fysisk en gang. Han prøver seg innimellom, men blir avvist, ikke på en stygg måte, han vet hvorfor.

Vi har pratet myyyye, gått flere ganger til parterapi. Og nå, ja vi driver Familien AS, thats it. Og det går bra, fordi vi krangler og kjefter aldri, så lidenskapsløse er vi... Jeg er veldig sliten av å leve slik, så total tomhet ovenfor en mann som i utgangspunktet er drømmemannen.

Hva er det med meg?? Skal jeg velge å leve slik i et tomt forhold? Hvor langt skal en strekke seg fordi en vil ha barna sine hver dag?

Jeg klarer ikke tanken på å ha barna 50-50, fordi det er det han vil. Da må vi jo bare fortsette som dette?? Søsken a'like..

Er det flere som har det slik som dette? Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkar deg!! dette må være helt forferdelig...

DU har også et liv, husk det !!

Om du ikke elsker mannen din og om du ikke vil leve med han så må du komme deg ut av forholdet.

Skrevet

Det er ikke BARE å være sammen fordi en har barn sammen. Det er faktisk å ha fellesskap om den arenaen i livet som i småbarnsfasen tar opp desidert mest tid og energi. Tenk hvor ensomt det er å ikke være sammen om barna? Da oppdager du at det ikke er BARE dete med barna, det er en stor del. Dele smil og opplevelser, dele barenoppdragelse, dele bekymringer, dele gleden ved de små, dele stoltheten. Det er jaggu meg en stor del av livet med barn.

Lidenskapen kan komme tilbake om en ikke bare dyrker at den er over, det er jo helt vanlig at det ikke blir så mye lidenskap når barna er små, den kommer igjen. Så ville nok ikke riskert barn og unger og bikkje og hus, og hele livet en har bygget opp sammen, bare fordi det er noen trøtte måneder, eller år for den skas skyld. Stikk inn på skilsmisse forumet og se at gresset langt fra er grønnere på andre siden.

Skrevet

DU ER BORTSJEMT OG UTAKKNEMLIG. Det er alt jeg har å si.

Skrevet

Venninnen min orket ikke sex med mannen sin på et helt år, av de samme grunnene du beskriver. De hadde da to barn, og alt føltes bare dødt.

Så, som ved et trylleslag, snudde det. Av en eller annen uviss grunn. Man tror det ikke på forhånd, men denne historien beviser at det faktisk kan skje. Nå har de fått ett barn til, og forholdet er helt annerledes igjen.

I ettertid har venninnen min sett at følelser og lidenskap forsvant rett og slett fordi de var sinnsykt slitne. Det er helt vanlig at følelser, og i hvert fall sexlyst og romantiske følelser, forsvinner da.

Kjære deg; alt er i forandring, hele tiden. Livet er ikke et stillestående vann. Jeg sier ikke at fasiten er at følelsene dine vender tilbake. Gjør de ikke det, ville jeg nok til slutt valgt å gå. Men rådet mitt er å vente litt og se det an. Gjøre små forandringer som kan skape grobunn for oppblomstring. Det høres banalt ut, men det virker ofte.

Skrevet

Synes det høres ut som du er litt deprimert jeg..

Ganske vanlig å føle seg tom og uten følelser når man er deprimert, kanskje du skulle prøve å jobbe litt med deg selv?

Vennskap, respekt og felles barn er ikke noe dårlig utgangspunkt for en familie. Synes ikke livet dere deler er "bare", synes dere har veldig mye godt sammen jeg. Kan ikke forvente å gå gjennom et helt liv med en mann og være like nyforelsket hele tiden. Kanskje dere kan finne tilbake til lidenskapen hvis du ikke er så negativ?

Skrevet

Dra på en tur sammen, en langhelg eller noe.Ha sex, TVING deg selv til å ha sex! Hvilke tanker tror du mannen din har når det gjelder sexen deres? kanskje er han veldig fortvilt over å ha ei dame som ikke gir noe av seg selv på det seksuelleplan, skjep deg!

Skrevet

Anonym 10.22: Du er tydeligvis en nepskrelle uten et snev av livsinnsikt. Grow up.

Hilsen anonym 10.28.

Skrevet

Anonym 10:28 : NEPSKRELLE var en fantastisk god benevnelse på anonym 10.22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...