Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Min er 2 år yngre enn meg. Da vi ble sammen var det mange som "ertet" meg, med å si at jeg gikk på barnerov. Da var det ikke så mange som hadde yngre partner. Nå kjenner jeg mange som har det. Det har liksom blitt normalt.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Rekker opp hånda;-D 5 1/2 år yngre enn meg...
* 5 om dagen * Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 jepp :-)) 5 år og 10 dager. men det har jevna seg ut,for nå er vi blitt så gamle atte :-)) men det var noen som kom direkte til oss og sa at vårt forhold ikke kom til å vare.(noen i nær familie) vi har vært sammen i 8 1/2 år nå,gift i over 6 år,2 barn sammen. og de som dømte oss,er ikke gift lengre.....så den som ler sist,ler best....hehe...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Hehe, ja det er dumt å dømme andre. Mange som burde blitt flinkere til å feie for egen dør først... Du og jeg er like gamle og det er jo nesten mennene våre også:-) Jeg må innrømme at jeg syntes det var litt pinlig første året, men han er tross alt gammel nok til at han (til nød) kunne vært far til mine to eldste. Hadde følt det merkelig om han ikke hadde vært gammel nok til det engang:-) Det er meg:-)
* 5 om dagen * Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 javist er vi det...godt å se at det er noen andre her også på min alder. min eldste er 20 år hun da, og det hadde gått såvidt at han kunne vært far til ho...hehe..(han er 36) men jeg har aldri tenkt så mye på alderen jeg. Jeg har kjent han i mange år før jeg ble sammen med han, og viste åssen person han var, og det var mye viktigere.men jeg skjønner hva du mener. han ene som dømte oss,har aldri glemt det,og hver gang vi møter han ute på byen sier han alltid unnskyld...hehe..
Sivalur Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Jepp, han er 1,5 år yngre enn meg - noe han ALDRI lar meg få glemme!!!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Ja litt under 2år yngre, men merker ikke det da:) har 3 kusiner som også har funnet seg noe yngre menn, så blitt populært i vår familie:)
erteposen + 4 Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 Litt yngre. Jeg har alltid hatt eldre menn i mitt liv, så for meg var det morsomt. Det var igrunnen litt deilig å kunne oppdage noe sammen. Mine forrige kjærester og deres venner hadde "oppdaget" alt før meg og det var liksom gammelt nytt:)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 Har også en som er yngre enn meg. Han blir faktisk hele 20 år om noen dager, men så går det noen ekstra dager, vi kommer over nyåret og da er jeg 25. Nesten fem år forskjell, og det merkes. Men, vi bor ikke sammen heller da, har planer om å flytte sammen til sommeren, så vi har god tid:) Har også hørt jeg er på barnerov, om jeg ikke hadde nok med det barnet jeg hadde ol. Noen er bare såå morsomme atte.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. desember 2008 #10 Skrevet 10. desember 2008 Min eldste er også 20, snart 21:-) Ja, det må være litt "kjipt" å ta så feil som han ene du forteller om;-DDD Moahahahaha:-)
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 10. desember 2008 #11 Skrevet 10. desember 2008 Han er ca 4 år yngre enn meg. Vært sammen i over 11 år.
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #12 Skrevet 10. desember 2008 Ja, han er 1 år yngre enn meg og det får jeg aldri lov til å glemme....hehe. Blir veldig mobbet nå siden jeg har blitt 30. Han er jo bare 29 : )
nybebis Skrevet 10. desember 2008 #14 Skrevet 10. desember 2008 haha, ja min er 2.5 år yngre. Han liker å erte meg med at når jeg blir 40 så er han ennå 37... jaja.
TA 1980 Skrevet 10. desember 2008 #15 Skrevet 10. desember 2008 Min mann er 3 år yngre(nesten 4) en meg.... Han er nett fyldt 25 år, og jeg blir 29 rett over nytt år .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå