Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som gravid for første gang er det en million ting jeg lurer på. Bl.a. dette hvor stor plass en barnevogn egentlig tar når man skal frakte den i bagasjerommet på en bil.

Jeg har slett ikke lyst til å bytte ut min, lille fine bil :( Jeg har en Golf...

Noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på hvlken vogn du har det, og hvilken Golf ;-) Noen vogner blir ganske små sammenlagt, andre ikke. Av egen erfaring vil jeg dog tro at du med tiden velger å bytte ut bilen likevel fordi man til slutt når en grense for hvor "gøy" det er å måtte demontere vognen hver jæ*** gang man skal noe sted, og spesielt dersom den lille sitter og vræler i baksetet og man er svett og stresset. Da er det kjipt å måtte klipse på jul, legge bagen nedi etter man har slått den opp osv.

Skrevet

Dersom du ikke har kjøpt vogn ennå. Ta deg en tur til en butikk som selger vogner og test ut hvilken vogn som passer best i bilen din. Forhåpentligvis finner du en som du kan trives med - det er jo viktig at den i tillegg er god å tirlle, ikke er for tung, brukervennlig, og ellers når opp til de krav du setter for en vogn. Her lønner det seg å brule godt tid. Har har to "dumme" valg av vogner bak meg - denne gangen skal de testes ut skikkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...