Gå til innhold

Noen som har vært på Restaurant Bagatelle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var maten verdt prisen? Hva spiste dere?

Vurderer en kveld med min mann der, men ettersom det koster endel så vil jeg gjerne vite om hva dere syns om maten!

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Har spist mye forskjellig, men jeg synes ikke det er så fryktelig bra der, nei. Fins andre restauranter jeg mye heller ville dratt. Det er helt greit der, men ikke noe å skryte av.

Skrevet

Maten var nydelig, prisene stive. Jeg synes ikke lokalene på Bagatelle er like koselige som mange andre restauranter. Jeg syntes det var verdt turen dit.

Skrevet

Har dere noen andre gode forslag da til en god restaurant ala bagatelle vi kan besøke da?

Skrevet

Jeg har aldri spist på Bagatelle, men hørt mange skryter av maten der. Vi har derimot hvert på Ekeberg restauranten, og jeg synes maten der var kjempegod! Og ikke minst ikke så ille pris heller :o)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Bagatelle og Bagatelle - men jeg liker godt Smak av Oro.

Skrevet

enig i at bagatelle er stygt. smak av oro lider litt under barkrakk-stemningen synes jeg. ikke noe sted for en romantisk middag etter min mening, men maten er knall. mitt forslag er Baltazar i kirkeristen!!

Skrevet

Baltazar er bra. Men de er litt "frekke", viser ikke frem vinkartet med priser:-)

Ekebergrestauranten er skikkelig samlebånd før jul.

Dinner er bra om du liker asiatisk.

Klosteret er bra.

Var på Restaurant Eik Annen etg på Continental forrige uke, veldig god mat.

Skrevet

ja gossegass de er kanskje litt sånn "må du spørre om prisen så har du ikke råd uansett" på baltazar. :) men uansett, bra er det.

Skrevet

Har ikke råd, derfor er det så greit å ta kundemiddager der:-) Men maten og spesielt vinen er ypperlig den..hehe.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg har opplevd servicen på Baltazar som ganske DÅRLIG - (det har vært opp og ned....) - men sist gang jeg var der, var den virkelig ikke bra. Stresset servitør som rotet og glemte ting vi spurte om osv... Men det er jo koselig der.

Ellers har du jo Brasserie France, der er det jo også rimelig trivelig.

Skrevet

Restaurant Eik

Spiste 5 retters med vinpakke der i høst. Veldig god mat og vinene passet perfekt til maten :-)

Ellers er det masse gode restauranttips på oslopuls.no (hvis du ikke kommer inn direkte, kan du gå via aftenposten sine nettsider)

Skrevet

Med en gang vi var ferdige, så syntes vi ikke det var verdt det, men i ettertid så er det jo veldig morsomt å ha vært der :)

Maten var veldig god (selv om vi fikk noen rare retter innimellom - f.eks et fat med nepe tilberedt på mange måter - nepe er og blir nepe liksom..). Kjempegod vin også, og den får man rikelig av for å si det sånn - påfyll hele veien (vi hadde vinpakke).

Tror vi hadde 10-11 retter, og da ble det litt "to much" med tung sjokoladedessert, men men.

Alt i alt en morsom og kulinarisk, og ikke minst romantisk opplevelse :)

MEN DYRT!!! Var mannen som betalte, så husker ikke helt, men ble 5-6000 (med aperitiff, konjakk til mannen og tips). Kommer nok ikke dra tilbake (eller blir kanskje på 10-års-bryllupsdag eller noe...).

Skrevet

Jeg har vært på Bagatelle noen ganger i jobbsammenheng og har vært veldig fornøyd.

Et annet sted som er veldig bra er Statholdergården hvor Bent Stiansen er kokk. Det ligger i kvadraturen og har et helt annet interiør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...