mini nr to på vei Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Til vanlig er han så helt hyper.. og jeg får "svar" med en gang jeg ønsker å kjennelivstegn. Igår hadde jeg en travel dag,og på kvelden begynte jeg å få litt dårlig samvittighet og bekymret meg litt pga jeg ikke hadde kjent så mye liv som vanlig. Lameg ned og prøvde å få kontakt... klarte å vekke han,men han var så rolig...litt "seig" i bevegelsen... i natt har jeg sovet dårlig og tenkt mye på det... Kjenner liv, men er ikke som normalt... Bør jeg gå på kontroll? eller er det vanlig at babyen har noen såne dager? Er i uke 31.
Tobarnsmammaen Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Jeg synes du skal ta kontakt med jordmor. Det er helt sikkert ikke noe galt, men det er vondt å gå å bekymre seg sånn. Mest sannsynlig har han bare snudd seg litt, men godt å få bekreftet det. Ring du! Det ville jeg gjort.
kaos83 Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 babyen min ble veldig rolig etter uke 30 og har vært d siden, tror det er pga plassmangel, men er du bekymret, så ringer du:)
Giinaღ Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Mener å huske at min baby også ble litt seigere i bevegelsene rundt den uken du er i nå. Er gjerne fordi de nå får mindre boltreplass der inne. Men selvfølgelig skal du ta det alvorlig dersom du ikke føler at ting er som de skal. Gå heller en gang for mye enn for lite til kontroll er mitt råd. Lykke til!!!!
birrisj05.02.09 Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Min lille var "seig" i 3-4 uker.. nå som jeg er 32 uker på vei er det tilbake på full rulle, jordmora kommenterte til og med for en aktiv krabat det var.. Så er nok sikkert bare en periode, så lenge du kjenner at det er bevegelser er det normalt.. men blir det helt stille må du ringe..
Minamariamamma Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 jeg er 30+3 og jeg var til jormor i går fordi eg og kjendte lite liv på flere dager...uansett hva jeg gjorde fikk jeg ikke respons fra den lille i magen...men da jeg kom til jordmor fikk jeg et glass saft..(noe jeg hadde prøvd og..) og fosterlydundersøkelse...da begynte den lille å gire seg opp skal jeg si...da sa jordmor at det var typisk at når mor ble bekymret var det enda mer vannskelig å kjenne spark..... i dag har jeg kjendt mere liv enn de siste dagene... dessuten ligger morkaken min i fremkant..så det var innvirkning på at jeg kjente lite spark sa jordmor.... men du har sikkert snakket med jordmor nå du,og det er jo kjempe lurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå