Gå til innhold

Positiv test i dag :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da var vi igang igjen...

Regner med at det kan bli et tøft svangerskap denne gangen , med tanke på lille Aileen..

Testet faktisk positivt med henne 10.des i fhr, akkurat 1 år imellom..

Nå gleder vi oss til en til liten baby :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!! Har lest de andre trådene, men ikke funnet noe vettugt å si selvom det var utrolig trist og gripende å høre om deres forrige barnefødsel. Men nå kan jeg jo si masse lykke til, og jeg krysser fingrene for at du klarer å nyte svangerskapet og ikke være fylt av frykt og at alt skal gå helt bra :o)

Skrevet

Tusen takk :-)

Vi krysser fingrene vi og, får ekstra oppfølgning denne gangen vi da.. Så håper det ikke blir for tøft.

Og det finnes egentlig ikke noe vettugt å si en en slik situasjon ;-)

Men nå var det ikke arvelig eller genetisk forrige gang så vi regner med at denne gangen får vi babyen med oss hjem :-)

Skrevet

ÅÅÅ, nå ble jeg glad på deres vegne!!! Godt dere vil få ekstra oppfølging så du kanskje ikke behøver å bekymre deg alt for mye..selv om det sikkert ikke er så lett:/ Denne gangen SKAL det gå bra=) Stooor god klem fra

Skrevet

Jeg vil bare si gratulerer:)

Vi følges vel opp gjennom trimesterne. Jeg er 6+4 ca.

Skrevet

nå ble jeg glad på dine vegne. Ønsker det beste for dere alle framover.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Gratulerer!! Så glad på dine vegne=) Denne gangen går det bra, jeg er sikker på at du kommer til å få tett og god oppfølging. Vet du hvor langt du er på vei?

Alt godt og stor klem fra mammaen til

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Stoooooooooor klem fra meg!

Skrevet

Hadde mens 9 nov, så er vel ca 4 uker pluss x-antall dager på vei :-)

Skrevet

Gratulerer så mye;)

Har ikke lest di andre trådene om hva som har skjedd.Men skjønt at du har mistet:(Kan jeg spørre om når du mistet?

Masse,masse lykke til i dette sv;)

Skrevet

Hei Linn...

Jenta vår ble født i august til termin, frsik og rask trodde vi .. Men hun hadde en kjempe alvorlig hjertefeil (lasse liten syndrom) og det ble ikke oppdaget før hun fikk en så stor hjerneskade pga oksygen mangel.. Og pga den skaden på hjernen fikk hun heller ikke operasjon... VI måtte avslute all livgivende behandling og hun døde 14 dager gammel... Hun ble født 23. august i år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...