Gå til innhold

Har anonymforum blitt den nye kranglesiden?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Omtrent 90% av innleggene her inne ender opp med spydige kommentarer til ellers seriøse innlegg, eller useriøse innlegg legges inn her for å skape en krangel. Tror mange bare legger inn et innlegg for å få igang en krangel eller for å provosere. Trodde dette kunne gjøres på kranglesiden jeg. Det finnes jo snart ingen seriøse forum her inne. Blir litt skremt av å lese hvilke problemstillinger kommende mammaer har om både barna sine, forholdet sitt og andre mennesker.

Jeg skulle ønske vi kunne fått et litt mer oppegående forum her inne, hvor det diskuteres alt mulig, men hvor innleggene ihvertfall har en seriøs og konstruktiv tilnærming.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer!!

Skrevet

ja, så lenge det ikker er a-knapp på krangle så blir det sånn!

Skrevet

Er så enig med deg HI! Skal vi starte en underskriftskampanje for å få tilbake anonymknappen på kranglesiden?

Skrevet

Er det så ille da? Man velger selv hva man vil lese. Selv orker jeg ikke å bruke energi på å lese innlegg "Om dumme mammaer som gir ferdigglass til barna sine", men hjelper mer enn gjerne innlegg som "hva skal dere gi barna i julegave?" og "noen med hyperaktive barn?".

 

Man må nesten se på denne nettsiden som man gjør med tv. Den værste driten gidder man ikke se på. Man hopper heller over til noe annet.

Klart man skulle ønske at alle mennesker her inne hadde oppført seg, men dette er internett!!!!! Her skjuler det seg søte mødre, tenåringer, en gammel ensom mann, en mor som kjeder seg osv Alle gjemmer seg bak dataen.

 

Det jeg er mest lei av her inne er folk som ikke forstår slikt. Som hele tiden må komme med pekefingeren og lure på hvor de seriøse innleggene er. Ta det for hva det er - eller finn på noe annet.

Skrevet

Helt enig med deg om at tv kan utelukkes etter eget forgodtbefinnende. Der finner man mange kanaler og forskjellige temaer av ulik art og kan selektere ut programmer samtidig som man sitter igjen med gode og varierte alternativer. Det stiller seg litt annerledes her på BiM og DiB. 70% av alle gravide i Norge benytter sidene i høy skala gjennom graviditeten, og da må tilbudet som er på sidene her også sees i forhold til brukerne hvor omtrent 8 av 10 ønsker å diskutere seriøse og relevante samt urelevante men konstruktive temaer. Synes ikke vi skal godta et så høyfrekventert og viktig nettsted som BiM og DiB forfaller og skviser ut en så viktig gruppe som oss gravide som burde ta vare på hverandre og opptre som hverandres rådgivere og støttespillere gjennom denne fasen.

 

Skrevet

Enig i det! Men det er ikke så mye å gjøre med det, annet enn overse det man føler er uviktig. For det er nettopp det som er vanskelig......

Det som du ser på krangling kan være en god diskusjon for andre.

God folkeskikk er påkrevd her. Mulig du mener det mangler, men jeg mener det ikke mangler. Hvem har rett?

 

Jeg synst iallefall at det positivet veier opp for det negative. Synst det finnes mange gode alternativer på nettsiden jeg. Liker man ikke anonymsiden - så prøv skravlesiden. De aller fleste her inne skriver "rent og pent" og gir meg gode råd og tips.

 

Istedenfor å klage bør man kanskje heller finne en løsning?! Hver eneste dag ser jeg en som klager over dårlig folkeskikk. De har helt sikkert rett, men igjen....hva så?! Hva vil du gjøre med det? Det må da finnes ting i livet vårt som trenger mer oppmerksomhet enn en dum kommentar på et nettsted?!

 

Joda, gravid bør ta vare på hverandre osv osv. Men om du leter etter noe samhold her inne er du ganske naiv.

 

Skrevet

Enig. Virker som det er flere krangleinnlegg her enn på selve kranglesiden

Skrevet

Enig, men det er stort sett de samme som lager krangleinnlegg.... Dere det gjelder vet hvem dere er.. Og folk trenger ikke og bør ikke svare dem... Et eksempel; det er trist at så mange gadd å svare på tråden om hudfargen til st. Lucia. Den ble jo bare lagt her for å spre møkk og krangling. Svarene er bare bensin på bålet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...