Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Får litt panikk kjenner jeg.. Har ikke kommet meg i gang med pakkene enda. Og har enda litt jeg vil bake, og vaske. Og trimme.. Og så vil jeg ha masse kos innimellom:) Hvordan ligger dere an? Noen bestemte planer fram mot jul?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 nå går det fort fremover.....kakene er så å si ferdig..lagde kjempegod mandelknekk i går, men brukte vist feil former, forde sitter fast..hehe:) Tomtenølet er satt, julegavene er kjøpt inn, så nå kan jeg vente på jula....å kose meg.... detter er første julaten stress....
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Julegavene er stort sett ferdige, mangler bare noen småting, så er kjempefornøyd, for har stor familie/mange gaver å kjøpe.. Har laget 5 sorter småkaker, så der gjenstår bare kakemennene jeg skal lage sammen med barna. Så skal jeg lage marsipankake og peanøtt-/snickerskake, og bake julebrød. Når det gjelder vasking er det bare helgevask til jul her. Rundvask tar jeg på våren.
Mille** Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Er så og si ferdig med julegavene, har ikke så mye igjen å bake og vaskingen tar jeg ikke så høytidelig, blir vanlig fredagsvask bare. Har kost meg masse allerede og skal nok finne tid til enda mer kos framover. ;o) Planene framover er julebord på jobben på fredag, familiejulebord på søndag, besøke bestefar på sykehuset på lørdag......ellers har jeg ingen planer.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er ferdig med å bake, har laget fire slag med småkaker, tre brød og to loff. Vasket rundt hele huset i sommer, så det skal jeg ikke gjøre nå. Men ha tatt kjøkkenet litt skikkelig - så blir det bare vanlig helgevask til juleaften. Pakkene er vi snart ferdig med, ikke mange igjen - og dem skal vi ta på lørdagen.. Ellers så tror jeg det jammen meg går slag i slag frem til den24. ) På fredag er det julebord med jobben, lørdag skal vi handle de siste juelgavene, på søndag har jeg seinvakt, mandag skal jeg spise lunsj med en kompis også se om jeg finner en liten ting til gubben til jul fra sønnen. Så er det jobbing.. Men stresser ikke, juleaften kommer 24.desember uansett om man er klar eller ei.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå