Gå til innhold

Vondt ben om natta


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to netter på rad våknet av vondt ben. Klarer ikke helt å forklare vondten, men det føles som det værker innvendig... Noen som vet? Kan dette ha noen sammenheng med bekkenproblemer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har verking i bena, om kvelden spesielt, føler det som at bena vokser egentlig...det er skikkelig ubehagelig. men jeg trur det er fordi jeg har fått en del vann i kroppen. skikkelig slitsomt er det. om nettene har jeg slitt med krampe under fotsålen... det har vært grusomt. spretter omtrent opp i søvne...hehe men det har egentlig gitt seg om natta, men har det på dagen.

Skrevet

Kan jo være kramper, har hatt litt av det. Av og til er det forferdelig vondt, noen ganger mer en antydning av at det er noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...