Giinaღ Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Har to netter på rad våknet av vondt ben. Klarer ikke helt å forklare vondten, men det føles som det værker innvendig... Noen som vet? Kan dette ha noen sammenheng med bekkenproblemer?
lchristin-nydelig tulle Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 jeg har verking i bena, om kvelden spesielt, føler det som at bena vokser egentlig...det er skikkelig ubehagelig. men jeg trur det er fordi jeg har fått en del vann i kroppen. skikkelig slitsomt er det. om nettene har jeg slitt med krampe under fotsålen... det har vært grusomt. spretter omtrent opp i søvne...hehe men det har egentlig gitt seg om natta, men har det på dagen.
småsmurf Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Kan jo være kramper, har hatt litt av det. Av og til er det forferdelig vondt, noen ganger mer en antydning av at det er noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå