Gå til innhold

Hvilke småkaker harder bakt/skal dere bake?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har laget:

* sjokolademakroner

* amerikanske sjokoladekjeks

* brune pinner

* småformkaker

* risboller

 

Så gjenstår det å lage hvite kakemenn sammen med barna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma har laget tykke lefser til meg, skal også lage smultringer til meg. Det blir ikke spist så mye småkaker her egentlig, så jeg kommer bare til å bake pepperkaker eller kakemenn sammen med barna, + pepperkakehus. :o)

Skrevet

cola kjeks

sjakkruter

hjerter med bringebær

stjerner med sukkerstrø

mandelknekk

risboller

brente mandler

 

skal lage kakemenn og pepperkaker i helgen:)

Skrevet

Ingen!

Tenker Coop Obs får ta seg av julebaksten i år. Så får jeg heller støtte opp om dem;-)

Skrevet

Heia happy..

 

Oppskrifter? Har så lyst til å prøve meg på noen nye småkaker, og dine så spennende ut ;) Tar gjerne til alle unntatt sjakkruter og risboller, hvis du gidder.. *håpe håpe*

 

Skulle også gjerne hatt oppskrifta til sjokolademakronene til HI... :)

Skrevet

pepperkaker, kakemenn, karamellmarens topper go riskaker. Så får jeg fylt kjeks, strull og kransekake.

Skrevet

Har bakt lefser, og skal bake pleskner med diverse i, pepperkaker og kanskje kakemenn. Vi skal jo bort i jula, så vi trenger egentlig ikke store greiene, hehe. Men må bake litt med størstemann tenker jeg.

Skrevet

Har bakt pepperkaker og kakemenn.

Kanskje om vi gidder (siden vi ikke skal være hjemme i jula) skal vi bake havremakroner og kransekakestenger.

Skrevet

Kjøpte forresten en pepperkake deig på ikea i dag;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...