mitt-skjønne-trekløver Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har laget: * sjokolademakroner * amerikanske sjokoladekjeks * brune pinner * småformkaker * risboller Så gjenstår det å lage hvite kakemenn sammen med barna.
Mille** Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Mamma har laget tykke lefser til meg, skal også lage smultringer til meg. Det blir ikke spist så mye småkaker her egentlig, så jeg kommer bare til å bake pepperkaker eller kakemenn sammen med barna, + pepperkakehus. )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 cola kjeks sjakkruter hjerter med bringebær stjerner med sukkerstrø mandelknekk risboller brente mandler skal lage kakemenn og pepperkaker i helgen:)
NoDoubt Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Ingen! Tenker Coop Obs får ta seg av julebaksten i år. Så får jeg heller støtte opp om dem;-)
*sola ღ Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Heia happy.. Oppskrifter? Har så lyst til å prøve meg på noen nye småkaker, og dine så spennende ut Tar gjerne til alle unntatt sjakkruter og risboller, hvis du gidder.. *håpe håpe* Skulle også gjerne hatt oppskrifta til sjokolademakronene til HI...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 pepperkaker, kakemenn, karamellmarens topper go riskaker. Så får jeg fylt kjeks, strull og kransekake.
ana baroma Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Har bakt lefser, og skal bake pleskner med diverse i, pepperkaker og kanskje kakemenn. Vi skal jo bort i jula, så vi trenger egentlig ikke store greiene, hehe. Men må bake litt med størstemann tenker jeg.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 Har bakt pepperkaker og kakemenn. Kanskje om vi gidder (siden vi ikke skal være hjemme i jula) skal vi bake havremakroner og kransekakestenger.
NoDoubt Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 Kjøpte forresten en pepperkake deig på ikea i dag;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå