MissUnderCover Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Nå står det virkelig på hue her. Jeg er høygravid, 35 dager igjen til termin. Har jobbet fullt frem til nå. Har ei datter på 18 mndr som krever sitt, og ikke sover hele natta enda. Før helgen fikk hun sjau. Oppkast hvert kvarter hele natta (uten å overdrive) og til morran kom diare i tillegg. Så ble jeg sjuk, med akkurat det samme. Oppkast hele natta, så kom diare i tillegg. Var sjuke begge to hele helga, med feber og. På søndag ble også far sjuk, med feber og diare. På søndag kveld ble det legevakt på meg, pga nummen i fingrer og veldig vondt i ryggen. Siden jeg er så langt på vei, var det greit å sjekke. Dem fant heldigvis ingenting. Alt bra med både meg og magen. Men jeg er så sliten. Vesla vil ikke spise, har ikke spist fast føde siden før hun ble syk (snart en uke:() Og drikker bare det hun må. Fikk i henne middag i går forresten, men det er alt. Men er oppegående, leker og driver, men surver MYE, Har ikke vært i bhg siden hun ble syk. Har sliti med løs mage siden. Og jeg er nettopp blitt 50 % sykmldt, men er helt utkjørt. Eneste jeg har krefter til er å ta meg av jenta mi, til far kommer hjem. han er på jobb. Heldigvis stiller han opp masse, og tar jenta på natta, men jeg våkner jo... Og sliter med å sovne igjen. (hun våkner mer og mer på natta etter å ha vært syk.) AAARRRGGGHHHHHH Sliten jeg. Vil ha FERIE!!!
Mor&barn Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Det er slitsomt når det holder på. Du skal være glad mannen er frisk nok til å hjelpe og slapp unna Hold ut, det er ikke lenge igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå