meg & to små vampyrer Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Nå har jeg grini meg gjennom en episode av gossip girl. går det an?
♥REBECCA♥ Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 hvet ossen du har det ja, tåler jo ikke noe selv,tåler ikke at noen sier noe til meg nesten jo,ganske slitsomt he he:)
meg & to små vampyrer Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Ja, er ganske slitsomt. Pluss at jeg blir sliten av det og bare vil ta meg en 5timers lur. he he he.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 hehe.. kjenner til det der. jeg kan jo ikke høre at noen gråter på tv uten at jeg begynner selv. og det er ikke mye man skal si til meg før jeg føler at alt og alle er håpløst. men men.. er i uke 31 nå så det blir vel litt opp og ned i ukene framover! glad det er jul jeg så jeg har noe å forberede....)
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Hihi... må si jeg kjenner meg godt igjen! Har begynt å gråte 2 ganger på jobben i dag (har en jobb der jeg jobber tett med mennesker/barn), det er så flaut. Må vel snart fortelle alle hvorfor jeg er så ustabil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå